Stichting Vaarwens Nieuws

December 2013 Winnaar Boot Holland

Stichting Vaarwens wint gratis stand op de beurs Boot Holland te Leeuwarden van 7 t/m 12 februari 2014

We kregen via Facebook het heuglijke bericht dat we een stand ter beschikking krijgen om onze stichting te promoten op Boot Holland. We zijn er superblij mee. Dank aan iedereen die op ons gestemd heeft en dank aan Boot Holland.

Hieronder het bericht van Boot Holland:

Boot Holland 2013

Na vele leuke reacties op de Boot Holland Sinterklaas actie te hebben ontvangen is het vandaag de dag om de winnaar bekend te maken. Het was voor de sint niet moeilijk kiezen, want het overgrote deel van de reacties ging naar Stichting Vaarwens. Deze stichting organiseert belangeloos een geheel verzorgde vaardag voor ongeneeslijk zieke mensen en hun naasten, graag dragen wij hier als Boot Holland ons steentje aan bij. Wij zullen contact opnemen met Stichting Vaarwens.

Wij willen iedereen bedanken voor de vele reacties en een gezellige pakjesavond toewensen.