Stichting Vaarwens Nieuws

Januari 2015 Een nieuwe kuiptent

De Meander is voorzien van een grotere kuiptent.Teijin-sponsoring

Het grootste gedeelte van het personeel van de firma Teijinaramid heeft rond de kerstdagen zijn/haar kerstpakket ingeruild voor een donatie aan enkele goede doelen. De directie verdubbelde het bedrag!
Stichting Vaarwens werd verkozen tot één van de goede doelen. Daar zijn we ontzettend blij mee, want wij hebben nog een belangrijke wens. We willen namelijk graag een grotere kuiptent voor de vaardagen met slecht weer, waarbij onze gasten die gebruik maken van een zware elektrische rolstoel in de kuip moeten vertoeven.

In januari 2015 is er naar grote tevredenheid een nieuwe kuiptent gemaakt bij de fa. Jan Schokker te Volendam. We hebben voor zwart doek gekozen omdat dit niet zo snel vies wordt.
Met dank aan: Personeel en directie van Teijinaramid, Jan Schokkers zeilmakerij en verder aan iedereen die hieraan heeft bijgedragen.

Kuiptent.  1Kuiptent.  2Kuiptent.  5Kuiptent.  10Kuiptent.  21Kuiptent.  28Kuiptent.  29Kuiptent.  33