Stichting Vaarwens Nieuws

Inschrijving Mont Ventoux 2016 van start

In het voorjaar 2014 kreeg Stichting Vaarwens bericht te zijn uitverkozen tot één van de goede doelen die de Stichting Mont Ventoux sponsort. In 2015 mochten we wederom van de partij zijn en konden daardoor een lang gekoesterde wens vervullen, namelijk een nieuwe oprijbrug om patienten aan boord te nemen.

Ook in 2016 hopen we weer mensen te kunnen motiveren om voor ons en dit superdoel te fietsen/hardlopen/wandelen. Vergeet niet mensen... iedere euro die bij deze organisatie binnenkomt, gaat er ook weer uit naar een goed doel en de kankerbestrijding!! Alle mensen zijn vrijwilligers!!

Over Groot Verzet tegen Kanker:

De Stichting Mont Ventoux is opgericht in 2007. De verbondenheid in het leven met en strijden tegen kanker is de belangrijkste waarde van de Stichting Mont Ventoux.

Lees alles en schrijf je in door op onderstaand logo te klikken:

logoPoster Mont Ventoux web