• De Meander V vraagt assistentie...

Boek Evert 12Na ruim beraad hebben we besloten dat het noodzakelijk is geworden om in de nabije toekomst een tweede schip te realiseren. Dit is besloten om continuïteit te kunnen blijven bieden voor onze zeer speciale gasten in hun laatste levensdagen, die graag nog éénmaal een onvergetelijke dag op het water willen doorbrengen. Lees alles onder het item: "Het tweede schip"
  • Stichting Vaarwens viert 10 jarig bestaan in 2017

Vaarwens 10 jaar 1In Maart 2007 maakte de Meander V haar eerste vaarwens. Sinds die dag zijn de trossen honderden keren los geweest om een ongeneeslijk zieke een prachtdag te verzorgen. Op zondagmiddag 2 april werden Evert en Inge met een aantal genodigden in het zonnetje gezet. Lees alles op: Nieuws jubileum
  • Mont Ventoux inschrijving is weer open

Mont VentouxVrijdag 3-3-2017 was er weer de aftrap voor de Stichting Mont Ventoux​ (Grootverzettegenkanker). Wij mochten er ook weer bij zijn om mensen te enthousiasmeren en te overtuigen van het feit dat er geld bijeen moet worden gesport voor onderzoek tegen deze rotziekte. Daarbij ondersteun je ook een door jouw gekozen goed doel waar 40 % van je bijeen gesporte geld heen gaat. Wil je dit jaar ook een sportieve wandel- of fietsprestatie leveren voor onderzoek en voor ons? Meld je dan aan op http://grootverzettegenkanker.nl/

Asverstrooiingsvaarten

Asverstrooiingen 33

Waarom is de Meander het schip dat bij uitstek geschikt is voor de verstrooiing van uw dierbare ?

Lees alles op de site van Meanderships door op de foto te klikken.

Realisatie door: Welldotcom - Puntgaaf internetbureau | Sitemap