• De Meander V vraagt assistentie...

Boek Evert 12Na ruim beraad hebben we besloten dat het noodzakelijk is geworden om in de nabije toekomst een eigen schip voor Stichting Vaarwens te realiseren. Dit is besloten om continuïteit te kunnen blijven bieden voor onze zeer speciale gasten in hun laatste levensdagen, die graag nog éénmaal een onvergetelijke dag op het water willen doorbrengen. Lees alles onder het item: "Het eigen schip"
  • Stichting Vaarwens viert 10 jaar

Vaarwens 10 jaar 1In Maart 2007 maakte de Meander V haar eerste vaarwens. Sinds die dag zijn de trossen honderden keren los geweest om een ongeneeslijk zieke een prachtdag te verzorgen. Op zondagmiddag 2 april werden Evert en Inge samen met een aantal genodigden feestelijk in het zonnetje gezet. Lees alles op: Nieuws jubileum
  • Toertocht Westland levert mooi bedrag op.

Oldtimerrit 2017 1Tourrit Oldtimerfestival ‘Het Barrel’ levert ondanks het slechte weer en de zeer beperkte opkomst het mooie bedrag ( € 1750,- vermeerderd met het bedrag uit de collectebus a € 261,45 is totaal € 2011,45 ) op voor Stichting Vaarwens. Klaas Wilting (ambassadeur van Stichting Vaarwens) gaf met oorbeschermers op het loeiharde startschot voor de prachtige toertocht met diverse oldtimers, waarvan sommigen de hevige regen trotseerden door met open dak de rit te gaan maken.
    Dank aan eenieder die zich voor dit evenement heeft ingezet.
    Team Vaarwens
  • Liselotte van Donselaar wordt nieuw bestuurslid

Liselotte van Donselaar BestuurslidWe zijn erg gelukkig u te kunnen meedelen dat het bestuur wordt versterkt met het toetreden van Liselotte. Ze zal ons komen helpen bij het werven van sponsoren en andere zaken die nodig zijn om Vaarwens financieel op de been te houden. Liselotte is directeur van Flottweg B.V en heeft haar sporen in het bedrijfsleven verdiend. Welkom Liselotte.

Team Vaarwens

Asverstrooiingsvaarten

Asverstrooiingen 33

Waarom is de Meander het schip dat bij uitstek geschikt is voor de verstrooiing van uw dierbare ?

Lees alles op de site van Meanderships door op de foto te klikken.