• De Meander V vraagt assistentie...

Boek Evert 12Na ruim beraad hebben we besloten dat het noodzakelijk is geworden om in de nabije toekomst een eigen schip voor Stichting Vaarwens te realiseren. Dit is besloten om continuïteit te kunnen blijven bieden voor onze zeer speciale gasten in hun laatste levensdagen, die graag nog éénmaal een onvergetelijke dag op het water willen doorbrengen. Lees alles onder het item: "Het eigen schip"
  • Stichting Vaarwens viert 10 jaar

Vaarwens 10 jaar 1In Maart 2007 maakte de Meander V haar eerste vaarwens. Sinds die dag zijn de trossen honderden keren los geweest om een ongeneeslijk zieke een prachtdag te verzorgen. Op zondagmiddag 2 april werden Evert en Inge samen met een aantal genodigden feestelijk in het zonnetje gezet. Lees alles op: Nieuws jubileum
  • Vertrek van Connie als bestuurslid

Connie de Kok BestuurslidOnlangs trad Connie de Kok toe aan het bestuur om de gelederen te versterken. Helaas kon ze de drukke werkzaamheden voor Vaarwens niet voldoende combineren met haar nieuwe baan. Dank voor al je inzet Connie en succes met je nieuwe betrekking.

logo_rotary_noord

De Rotary Groningen Noord heeft ter gelegendheid van het 7de lustrum in 2009 een groot geldbedrag voor Stichting Vaarwens bijeen gebracht.