De aankomende evenmenten met Stichting Vaarwens

Santa runSanta Run Haarlem:

Ren, huppel, dans of wandel 3 of 6 kilometer door de binnenstad van Haarlem!

Op vrijdag 14 december 2018 vindt al weer de vijfde editie van de SantaRun Haarlem plaats, het leukste winterevenement in de binnenstad van Haarlem. Honderden als kerstman of kerstvrouw verklede deelnemers rennen het 3 of 6 kilometer lange (of korte) parcours af en zamelen hierbij geld in voor drie goede doelen waaronder Stichting Vaarwens met als thema “Kinderen”.
Wil je meedoen voor ons? Schrijf je dan hier in:

Unox nieuwjaarsduikNieuwjaarsduik Zandvoort:

UNOX NIEUWJAARSDUIK 2019, We gaan weer duiken!

Het is weer bijna tijd om het koude water te trotseren. Doe op 1 januari mee met één van de vele Unox Nieuwjaarsduiken en begin het nieuwe jaar goed!
Stichting Vaarwens is er met vele vrijwiliigers aanwezig met collectebussen.
Wil je meedoen?

www.nieuwjaarsduikzandvoort.nl

BOOT Holland Logo RGBBoot Holland 2019:

Stroomt de liefde voor watersport bij u door het bloed? Kom dan naar Boot Holland, dé aftrap van het watersportseizoen.

Boot Holland is gezellig, inspirerend en nieuwswaardig: in februari 2019 toont de beurs vele primeurs. Alle reden voor een bezoek aan onze 29ste editie, van 8 t/m 13 februari 2019 in Leeuwarden. Stichting Vaarwens is er ook. Kom langs en ontmoet onze vrijwilligers en laat u informeren.
Meer informatie?