• Vaarwens-Headers-5
  • Vaarwens-Headers-17
  • Header-Meander-13

Huisvesting

Stichting Vaarwens heeft geen overhead en geen huisvestingskosten! De Meander V dient als varend kantoor, vergaderruimte, meeting point en bezoekadres. Er is permanent internet en er zijn twee bureau's ingericht om alle administratieve werkzaamheden voor de stichting te kunnen doen. Hierdoor spaart de stichting veel uit.

We vragen eenieder echter ook resepct te hebben voor de privacy van de bewoners. Aan boord wonen geeft veel vrijheid en dat is de reden waarom het echtpaar deze keuze heeft gemaakt. Tijdens de vaarwensdagen stellen ze al een aantal keren per week hun huis open voor gezelschappen, dus is het belangrijk dat ze de resterende tijd hun schip voor zichzelf kunnen hebben. Kom dus niet zomaar binnenvallen, maar maak eerst een afspraak via de Email of een telefoontje. Dank voor het begrip.

Met dank aan Evert en Inge, de bewoners van de Meander V die hun huis altijd volledig gratis beschikbaar stellen voor bovenstaande activiteiten.

Huisvesting 1
Huisvesting-21