• Schepenverhuizing...

Monndam 1Per 1-7-2020 zijn beide schepen verhuisd. De MS Vaarwens werd vanuit de Amsterdam Marina overgevaren door onze beheerder DirkJan samen met KNRM schipper Sijmen uit Marken. De MS Vaarwens heeft de Meander V haar – door Jachthaven Waterland gesponsorde - oude ligplaats ingenomen in het toegangskanaal. De Meander V kreeg een andere ligplaats in Jachthaven Waterland – locatie Hemmeland – toegewezen. Beide schepen gaan vanaf heden de Gouwzee en omgeving ‘onveilig maken’…
  • Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

Vaarschema en informatie

De Meander ligt in Jachthaven Waterland op locatie Hemmeland en maakt van daaruit haar vaardagen.

Het adres is: jachthaven Waterland, Hemmeland 1, 1141 LA Monnickendam
Als u er bent, dan kunt u zich melden bij het hek en dan openen de havenmeesters het om toegang te verkrijgen naar de ligplaats van de Meander. (Rode lijn volgen)
Mocht er geen toegang zijn, dan kunt u altijd de auto buiten het hek parkeren en ons even bellen, dan openen wij het hek voor u.

GRAAG 15 MINUTEN VOOR AANKOMST EVEN BELLEN MET 06 51368198, DAN ZETTEN WIJ DE KOFFIEMACHINE AAN.

Plattegrond Waterland 2

Meander Gouwzee 18

VOOR DE LIEFHEBBERS:

U kunt de positie van de Meander altijd traceren op Marine Traffic.com. Klik op het schip hieronder voor een rechtstreekse link.AIS shipping small

* Als de Meander langdurig stil ligt in een haven, verdwijnt ze tijdelijkuit het bestand van het AIS systeem. Zodra ze weer vaart, komt er informatie vanaf het schip en dan kunt u ons weer vinden in de schepenlijst van MARINETRAFFIC.COM.