Het Vaarwens YouTube kanaal

Op deze pagina staan diverse video's - gemaakt door derden - die zijn geplaatst op onze YouTube pagina. U kunt ook rechtstreeks naar onze Youtube pagina gaan om alle beelden te bekijken door op het You Tube logo te klikken:

Logo Youtube

De video's:

Omroep PIM maakte tijdens ons 10 jarig jubileumfeest prachtige opnames van de voorbereidingen. Het geeft een geweldig beeld van wat al onze vrijwilligers, sponsoren en andere medewerkers voor ons hebben gedaan om dit jubileum tot het prachtige evenement te maken waarop we nog jaren met veel trots en plezier terug kunnen kijken.

Op 2 april 2017 vierde Stichting Vaarwens haar 10 jarig jubileum bij de KNZ&RV te Muiden. Een prachtig filmverslag werd er gemaakt door Watersport TV, waarvan hier de beelden.

Tijdens de vaarwens van ALS patient en gitarist Philippe de Lange, (vaarwens 396) speelde topgitarist Jan Akkerman een huiskamerconcert van ruim 20 minuten. Alle amateurbeelden die tijdens dit historische optreden met telefoontjes en tablets zijn gemaakt, zijn door Chris Everts Media gesponsord samengesteld en gemonteerd tot een prachtig moment van intens samenzijn. U kunt het hele concert hieronder bekijken. Dank Chris!!

Filmacademie studenten Vin en Lis bedachten een ludieke actie voor Stichting Vaarwens. Kijk en wordt ook geïnspireerd om ons te helpen.
Credits: Productie: Vincent Corjanus/Lisanne de Wit
Camera: Mashowna Windster/Nick Edwards
Voice over: Jelmer Westra
Montage: Lisanne de Wit

Teijin Aramid helpt Stichting Vaarwens from Maters & Hermsen Journalistiek.

Naar aanleiding van de vaarwens met Kimberley monteerde cameraman Jaap van Willigenburg een mooie promo voor onze stichting. Het geeft een mooi beeld van ons werk.

Evert maakte zelf een filmpje met filmmateriaal van de Fam. Dijkstra dat tijdens een vaardag was gemaakt. Een mooie compilatie van foto en filmbeelden...

Op 14 oktober 2013 voor Omroep PIM een dag mee met de familie Wesselius en maakte mooie beelden.

Volgende