Alle uitgezonden TV beelden op een rij

Op deze pagina staan diverse links naar beelden die zijn uitgezonden via de reguliere TV kanalen en daarna geplaatst zijn op onze You Tube pagina.

De uitzendingen:

Een mooi portret van Inge en Evert, gemaakt door Roos Elkerbout en gepubliceerd bij RTV NoorHolland.

RTL NH 25 9 2017

Prachtige 11 minuten durende impressie van Stichting Vaarwens, gemaakt door LOVE TV (Lokale Omroep Volendam Edam) met speciale dank aan Jannie​ en cameraman Ron.

Stichting Vaarwens bestond op 2-2-2017 tien jaar en vierde haar jubileum. Hart van Nederland maakte een nieuwsitem van onze stichting en zond het 's avonds uit. Hiervan de beelden.

De Russische staatsomroep maakte een documantaire over 'Last Wishes in Holland' dat op 3-8-2016 op de Russische televisie werd uitgezonden. In het programma komen de Stichting Ambulance Wens en Stichting Vaarwens beiden aan bod. In de documantaire van bijna 30 minuten komt Stichting Vaarwens tegen het eind in beeld. Hierbij het fragment met SVW.

Evert en Inge waren in het programma 'Geloof en een hoop liefde' van de EO op 11 februari 2016. Hier het fragment van het paar en de stichting:

Omroep PIM maakte in 2015 een 22 minuten durend prachtig verslag van de Ride with pride voor Stichting Vaarwens. Er kwamen 164 motoren naar de MeanderV om het bijeengereden bedrag te overhandigen. Het is absoluut het kijken waard! Dank aan omroep PIM voor het mooie beeldmateriaal.

Deze beelden zijn ook in 2014 gemaakt door SBS 6 voor het programma Hartje Zomer. Kimberly haar vaarwens werd verfilmd...

Voor het programma "Geld maakt gelukkig" bij SBS 6 werden er in 2014 opnames gemaakt. U kunt het filmpje hieronder bekijken.

Deze video is opgenomen door RTV Oost tijdens Sail Kampen in april 2014.

In Maart 2014 waren Evert en Inge te gast bij Hour of Power.

Op 6 november 2013 vroeg Marcella haar man ten huwelijk aan boord van de Meander V. Telegraaf TV was er bij...