Bestel- en downloadpagina van promotiemateriaal

Op deze pagina kunt u vrij flyers, folders en logo's downloaden als promotiemateriaal voor Stichting Vaarwens. Indien en een leuk initiatief hebt, schroom niet om via de contactpagina ons even te vragen om meer materiaal. Alvast dank voor uw initiatief.

VaarwensvlaggetjeKleine vaarwensvlaggetjes:

Indien u een donatie doet op NL17INGB0005659179 t.n.v. STICHTING VAARWENS van minimaal € 12,50, en u stelt het op prijs om een kleine vaarwensvlag ( 15 X 30 cm) te ontvangen, stuurt u dan een E-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  met het verzoek om een vlaggetje en het adres waar we het heen kunnen zenden.
We zullen dan proberen het vlaggetje meestal binnen een week aan u toe te zenden.
U kunt het vlaggetje ook sneller krijgen, door via Facebook een persoonlijk berichtje te zenden aan https://www.facebook.com/joke.vinkkoelewijn. Zij verzorgt namelijk de verzending van de vlaggetjes.

PDF bestand van de donatieformulier (Printklaar A4)Help mee een dag doneren

U kunt deze kaart uitprinten, invullen, in een enveloppe doen, frankeren en aan ons zenden. Wij regelen de rest. Kijk ook op onze pagina 'Schenkingen en legaten' voor uw belastingvoordeel. Alvast dank voor uw bijdrage.

Donatieformulier.pdf

PDF vaarwenskalenders voor 2017Kalender 2017 Vaarwens logoKalender 2017 Meander VKalender 2017 Vaarwens

GRATIS

pdfKalender_2017_Vaarwens.pdf