Loflijke initiatieven pagina 56

Jaar 2023

KBK chequeKBK bouwgroep te Volendam doneert enorm bedrag:

Vrijdag 27-01 werden wij hartelijk ontvangen bij KBK bouwgroep te Volendam en daar vervolgens blij verrast met een cheque van maar liefst € 3.100,-. Namens het Vaarwensteam en bovenal onze vaargasten,

Hartelijk dank aan iedereen van KBK bouwgroep die de donatie van dit geweldig mooie bedrag aan onze stichting mogelijk heeft gemaakt.

Koor Koor zamelt enorm bedrag in:

In december heeft het geweldige Joy for People Gospel Choir, een koor dat gedreven en gepassioneerd prachtige muziek maakt, een drietal concerten gegeven waarin zij niet alleen hun mooie klanken ten gehoor hebben gebracht maar ook hebben gecollecteerd voor Stichting Vaarwens waarbij een fantastisch bedrag is opgehaald. Onze Vaarwensvrijwilliger Henri Tichelaar heeft de cheque van € 1250,-  in ontvangst genomen.

Heel veel dank aan de organisatie, de leden van het koor en aan iedereen die heeft bijgedragen.

Flessenbonnenaktie Timo copyEen flessenbonnen actie voor Stichting Vaarwens:

Dat heeft Timo Swart ook dit jaar weer gedaan en hij heeft daarmee een mooi bedrag opgehaald. Veel dank aan Timo voor zijn enorme inzet en het bedrag dat hiermee is gerealiseerd voor Vaarwens!
Alle klanten van : AH XL Hoogvliet, AH Sterrenhof, AH Zomerakker, Jumbo Groenewoud, Jumbo Barendrecht, Jumbo Zalmplaat, Jumbo Oud-Beijerland en Plus Rozenburg hartelijk bedankt voor jullie bijdragen.
€ 1392,75 is gestort naar Stichting Vaarwens.

Dank aan iedereen!

Prachtige actie op Facebook:
Arjan verjaardag 2022

Arjan schreef op socialmedia: "Zojuist dit mooie bedrag overgemaakt naar de Stichting, iedereen die een bijdrage geleverd heeft.... Bedankt!!
❤️  dankbaar, met Inge de Graaf en Erica Visser bij Stichting Vaarwens."

Dankjewel Arjan. Team Vaarwens