Loflijke initiatieven pagina 58

Jaar 2024

TjabienEven in het zonnetje:

Hartelijk dank aan Tjabien Wissenraet voor het ontwerpen van de informatiekaart over donaties voor het nieuwe schip de Vaarwens II en de informatiekaart over de mogelijkheid om partner te worden van de Club van 1000 ten behoeve van Stichting Vaarwens. Ook veel dank aan het Nationaal Bureau voor Communicatie (www.hetnbc.nl) voor het drukwerk van deze informatiekaarten.

Dank toppers!

Prachtige opbrengst flessenbonnenactie

Met de opbrengst van statiegeldbonnen bij Jumbo Van Boven Kapelle, voor Stichting Vaarwens, heeft onze vrijwilligster Janneke Goulooze maar liefst €220,25 naar ons mogen overmaken.

Hartelijk dank aan Janneke, Jumbo Kapelle en iedereen die met statiegeldbonnen heeft bijgedragen aan deze steun aan Stichting Vaarwens!

Mooie video opnames door Your Best Business Video

Your Best Business Video heeft mooie diverse opnames op ons drijvende Vaarwensoffice in Jachthaven Naarden gemaakt voor een vacature.

Dank Saskia

Nieuwe kuipkachel gedoneerd

Vandaag is de prachtige laserkachel op de Vaarwens geplaatst. De oude kuipkachels zijn vervangen door deze veilige, thermostatisch regelbare, kleine mooie laserkachel die ons werd geschonken door de The Online Retail Company. Heerlijk als de gasten 's winters in de kuiptent willen verblijven.

Dank aan Lennard van De Online Retail Company voor deze fantastische donatie.

Fantastische opbrengst Kerstmarkt op Basisschool De Rietlanden Marken voor Stichting Vaarwens!

Basisschool De Rietlanden op Marken heeft dit jaar Stichting Vaarwens gekozen als goed doel voor de opbrengst van de Kerstmarkt op school. De kinderen van deze school hebben zich enorm ingezet om mooie Kerstcreaties te maken. Gisteren hebben zij hun creaties verkocht tijdens de gezellige Kerstmarkt. Er was ook een verloting van een heerlijke aangeboden Markertaart en een ouder had leuke Kerstkoekjes gedoneerd voor de verkoop. Dit heeft allemaal geresulteerd in een fantastische opbrengst van € 623,61!! Wij willen alle kinderen en leerkrachten van deze mooie school bedanken voor hun inzet voor Stichting Vaarwens. En ook aan alle ouders, grootouders en iedereen die aanwezig was op de Kerstmarkt, veel dank voor het kopen van de mooie werkjes van de kinderen, de donaties en daarmee hun steun aan onze stichting.

Dank aan allen die er aan hebben bijgedragen.

Dankdankdank…

Het jaar begint goed! Er zijn bedrijven die ons in het verleden, maar ook in het heden nog altijd goed met ons voor hebben. Rudy van Bij Rinus: “Problemen met accu’s? Komt voor elkaar hoor!” Een dag later zijn ze volledig gratis geleverd! Menno van DG Rubber: “Speciale maat koelwaterslang nodig met klemmen? Komt naar je toe hoor! Kost niks!”

Onwijs gaaf dat mensen ons een warm hart toe dragen en blijven dragen…