Loflijke initiatieven pagina 41

Jaar 2018

Vierdaagse lopen voor Vaarwens:Mea vierdaagse 1
Tijdens de vierdaagse 2018 liep Mea (net zelf genezen van de kanker) de wandeltocht o.a. voor Stichting Vaarwens. Ze liep maar liefst € 1434,65 voor ons bijeen. Wat een topper!!!
Dank voor je inzet lieve Mea.

Het regende cheques in Monnickendam...Ondernemersver. Waterland 11
Gisteravond werd de ondernemersprijs, gewonnen door Willem Slot van de Fa. van Geemen uit Monnickendam, overhandigd aan Evert van Stichting Vaarwens Willem besloot het bedrag te verdubbelen, wat resulteerde in een tweede cheque. Daarnaast kregen we van de 'Oldttimer traktor tourrit' een derde cheque uitgereikt. Daarna gin de collectebus ook nog rond!  In totaal mochten we € 872,50 ontvangen
Dank, namens vele ongeneeslijk zieke vaargasten aan alle ondernemers en initiatiefnemers van deze fantastische geste...

Braderie KapelleGeweldig initiatief van de fam. Goulouze:
Op de Braderie te Kapelle stonden Maaike en Janneke Goulouze voor Stichting Vaarwens met zelfgemaakte kaarten, tweedehands spulletjes en een verloting. De toppers zamelden € 450,- voor ons in.
Chapeau lieve dames

AngeliqueBraderie levert mooi bedrag voor Vaarwens op:
Angelique stond met Annemieke op de braderie in Naaldwijk en verkocht haar zelfgemaakte spullen voor Vaarwens. De opbrengst was €122.50.
Dank aan Angelique en Annemieke.