Loflijke initiatieven pagina 38

Jaar 2018

Ome Ko HaringOpbrengst haringkar tijdens vlaggetjesdag voor vaarwens..

Geweldig… Vlaggetjesdag Muiden ijlt nog na!
Vandaag kwamen dhr. En mevr. Rutte namens Ome Ko een enveloppe met de opbrengst van de haringkar overhandigen. Er zat maar liefst € 625,- in voor Stichting Vaarwens.

Dank aan Café Ome Ko… We willen deze sponsor van harte aanbevelen als u Muiden bezoekt!

PresentatieboxVerrassing!
Tijdens vlaggetjes in Muiden krijgen we bezoek van enthousiast watersporter en vaarwens sympathisant Louis Mötter. Hij brengt vlaggetjes aan de man en collecteert waar hij maar kan voor onze stichting. Daarnaast maakte hij een prachtige presentatiekist in de kleur van de Meander V die bij het openen automatisch een prachtig PowerPoint voorstelling weergeeft en waarin donaties kunnen worden gedeponeerd. Hij bracht en passant ook nog even een enveloppe met de opbrengst van maar liefst € 345,50 dat door hem was bijeengebracht voor de stichting.
Chapeau Louis! Je bent een topper!

Cor BuntsmaToch collecte uitvaart!
Cor Buntsma was zeiler in hart en nieren, maar overleed veel te jong. Hij had nog graag een vaarwens meegemaakt, maar ging zo hard achteruit dat het niet meer lukte. Toch droeg Cor Stichting Vaarwens zo'n warm hart toe dat er werd besloten te collecteren tijdens zijn uitvaart voor de stichting. Het leverde maar liefst € 400,- op, dat we uit handen van zijn goede vriend en onze vaarvrijwilliger Lucien Pater mochten ontvangen.
Dankjewel topper!  Rust zacht.