Het eigen Vaarwensschip

Het projectplan

• Durlo jachtschilders
    Durlo jachtschilders zorgen ervoor dat het eigen Vaarwensschip kostprijs perfect in de verf werd gezet.

• floor heating logoFloor Heating legde de vloerverwarming op de 'Vaarwens' gedeeltelijk gesponsord aan.

• logo TBS
    TBS Roestvaststaal industie maakt tegen gereduceerd tarief al het RVS railingwerk en bolders op het schip.

• Stel timmerwerkStel timmerwerk vervaardigt het meubilair op de 'Vaarwens' gedeeltelijk gesponsord.

• BijRinus BVPartijhandel en offshorebedrijf  BijRinus BV te Harlingen levert vele materialen voor het vaarwensschip

• SRF
    SRF Shipbuilding te Harlingen bouwt gedeeltelijk gesponsorde ons eigen Vaarwensschip.

• DG rubberDG rubber leverde ons kostenloos een aantal electrocomponenten.

• Top WindowsAlle ramen van het Vaarwensschip worden met fikse korting voorzien van dubbel glas door Top Windows

• Post MarineheatingPost Marine Heating leverde met flinke korting de CV installatie aan boord van de Vaarwens.

• PhilipsDe Friesche olie- en verfhandel sponsorde de verf voor het hele schip.

• PhilipsFender innovations levert de enorme stootrand rondom het schip met flinke korting.

• Combi Noord
    Combi Noord te Grou levert alle techniek voor het eigen Vaarwensschip tegen hoge kortingen.

• PhilipsPhilips en Whirlpool leverden kostenloos alle huishoudelijke apparatuur voor het eigen Vaarwensschip.

• BijRinus BVDekker watersport leverde geheel gesponsord de zeekaarten voor het navigatiessysteen aan boord van de Vaarwens

Monitoring en Evaluatie van het projectplan:

Het dagelijks bestuur van Stichting Vaarwens is verantwoordelijk voor de uitvoering van het project. Zij komen gedurende de uitvoering van het project maandelijks bij elkaar om de vorderingen te bespreken. Tussentijdens is er ook bijna dagelijks contact over de ontwikkelingen en de te maken keuzes. Daarnaast is er een specifiek werkteam opgericht voor de bouw van het nieuwe schip. Deze werkgroep bestaat uit personen die allen vanuit een bepaald werkveld input kunnen leveren aan de realisatie van het project.

Dit zijn o.a.
*  Douwe Gorter (technisch toezichthouder)
*  Arnoud Both (financiele en regie)
*  Wychard Raadsveld (projectcoördinator namens SRF)
*  Evert Stel (ontwerp begeleiding)

Projectplan downloaden:
Wilt u het complete projectplan lezen, klik dan op deze link om het volledige document te downloaden.

Tekening schip 1