De sponsoren van Vaarwens

Ik wist het
Stichting Vaarwens is opgericht om het financieel mogelijk te maken om de vaartochten met onze terminale gasten voort te kunnen zetten. Zonder deze sponsors is het voor de initiatiefnemers Evert en Inge niet mogelijk de vaardagen gratis te kunnen blijven aanbieden omdat het financieel gewoon niet haalbaar is. Uw donatie komt voor 100% ten goede aan de gratis vaardagen voor de zieke gasten. Een vaardag kost gemiddeld 500 Euro aan onkosten, al naar gelang de duur en de nodige zorg tijdens een dag. Evert en Inge zelf doen het puur als vrijwilligerswerk en daarbij heeft de stichting geen "overhead". Er blijft dus niets aan de strijkstok hangen voor directeurssalarissen of bonussen!!

Wilt u een actie opzetten om ons te helpen?

Kijk op onze pagina met "Loflijke initiatieven" om prachtige voorbeelden te zien.

OF

laat u helpen door "Whydonate" om iets te organiseren via crowdfunding e.d.

Wordt u ook geroerd?

Help ons mee de vaardagen schenken en stort via uw eigen bankrekening door naar de Donatiepagina te gaan.

ANBI vaarwensIndien u meer informatie wilt over het vrijwilligerswerk van Evert en Inge, dan zijn ze graag bereid om een PowerPoint Presentatie te komen geven op uw bedrijf, vereniging of tijdens een meeting. Spreektijd minimaal een half uur. Meer informatie vind u op de laatste pagina van dit item.

U bent een belangrijke schakel, want zonder uw hulp en sponsoring redden we het niet!!

Alvast dank voor uw belangstelling en mogelijke inzet/sponsoring/donatie namens onze vele (ook toekomstige) gasten.