De donateurs/sponsoren van Vaarwens

Stichting Vaarwens is opgericht om het financieel mogelijk te maken om de vaartochten met onze terminale gasten voort te kunnen zetten. Zonder deze donateurs is het voor de initiatiefnemers Evert en Inge niet mogelijk de vaardagen gratis te kunnen blijven aanbieden omdat het financieel gewoon niet haalbaar is. Uw donatie komt voor 100% ten goede aan de gratis vaardagen voor de zieke gasten. Een vaardag kost gemiddeld € 500,- aan onkosten, al naar gelang de duur en de nodige zorg tijdens een dag. Evert en Inge zelf doen het puur als vrijwilligerswerk en daarbij heeft de stichting geen "overhead". Er blijft dus niets aan de strijkstok hangen voor directeurssalarissen of bonussen!!

Wordt u ook geroerd?

Help ons mee de vaardagen schenken en stort via uw eigen bankrekening door naar de Donatiepagina te gaan.

knop klik
 Wilt u een actie opzetten om ons te helpen?

Kijk op onze pagina met "Loflijke initiatieven" om prachtige voorbeelden te zien en op mooie ideeën te komen.

Combistrip

Indien u meer informatie wilt over het vrijwilligerswerk van Evert en Inge, dan zijn ze graag bereid om een PowerPoint Presentatie te komen geven op uw bedrijf, vereniging, serviceclub of tijdens een meeting. Spreektijd minimaal een half uur. Meer informatie vind u op de laatste pagina van dit item.

Evert lezing