Loflijke initiatieven pagina 46

Jaar 2019

Jubileum Altena Group levert prachtig bedrag op! Hiswa dag 2 1

Ook de tweede HISWA te water dag was ondanks de stormachtige wind een succes. Vrijwilliger Louis Motter is werkzaam bij de Altena group en hij droeg Stichting Vaarwens voor als één van de drie goede doelen. Van de Altena Group mocht Inge voor Vaarwens een cheque van € 3000,- ontvangen wegens hun 50 jarig jubileum!

Geweldig veel dank voor dit superbedrag!!!

Weer een prachtige actie! Ninon Rotary Purmerend

De leden van de Rotary Club Purmerend Waterland hebben afgelopen zondag € 750,- 'bij elkaar gefietst met een fietspuzzeltocht, en het bedrag is aangevuld tot € 1000.- De cheque is uitgereikt door de voorzitter van de Rotary Purmerend, Benedikt Marijnen aan onze vrijwilliger Ninon Molenaar.

Geweldig veel dank toppers!

Opbrengst haringverkoop tijdens Vlaggetjesdag Muiden bekend:Omo Ko haringkar 2019

Tijdens Vlaggetjesdag 2019 in Muiden stond er bij Café Ome Ko Muiden - dankzij Versvishandel Jan van As - een haringkar met een haringmeisje. De opbrengst van de haringverkoop was voor Stichting Vaarwens. Er werd voor € 375,- aan haring voor ons verkocht. Vaarwensvrijwilligster Hanneke nam voor ons het bedrag in ontvangst.

Dank aan allen die er aan hebben meegewerkt!

Roeiwedstrijd levert mmoi bedrag op!Vechtstrijd

Donderdagavond 11-7-2019  roeiden de dames en heren de 'Vechtstrijd'.Een onderlinge strijd tussen roeiers uit Muiden Weesp en Naarden. Ulco ging met de collectebus rond en het leverde maar liefst € 635,50 op!!!

Chapeau toppers, ontzettend veel dank voor dit prachtige initiatief!!