Vrienden van Vaarwens

• logo-foto-de-boer

Bij Foto de Boer konden onze gasten enkele jaren tegen gereduceerd tarief in klederdracht een foto laten maken  ter herinnering aan de vaardag.

• Omroep PIM
    Omroep Pim maakt prachtige reportages over Stichting Vaarwens en stelt de beelden beschikbaar om te kunnen vertonen bij evenementen, lezingen en beurzen.
  • Foto Zwarthoed

Bij Foto Zwarthoed kunnen onze gasten tegenwoordig tegen gereduceerd tarief in klederdracht een foto laten maken  ter herinnering aan de vaardag.

• De Vries Makkum

De schilders van de fa. Feadship
    hebben hun enorme inzet getoond door belangeloos mee te helpen om de Meander V in 2016 van een nieuwe verflaag te voorzien.
  • logo

Waterhulpdienst zet zich in voor Vaarwens bij de "Rondje Rib" activiteiten om ons te blijven promoten en ondersteunen.

• Eipi BV logoEipi B.V. leverde ons geheel gesponsord twee railingspandoeken met de naam van de stichting er op.

• tijssenwatersport

Ook Tijssen Watersport zet zich in om Stichting Vaarwens van donateurs te voorzien
  • LOVERTV L.O.V.E.  maakte prachtige reportages en deed meermalen radio interviews over Stichting Vaarwens en stelt de beelden beschikbaar om te kunnen vertonen bij evenementen, lezingen en beurzen.
  • Blue Peter
    Blue Peter Watersport zet zich in waar mogelijk voor Vaarwens middels het verspreiden van folders, flyers, verlotingen, evenementen, verkoop van boeken etc...
  • yci logoYacht Cleaning International besloot voor het goede doel de Meander V een flinke – geheel gesponsorde - schrobbeurt te gaan geven.

• Logo_Nolimitships

Bij No Limit Ships uit Groningen kunnen we altijd terecht voor advies en ondersteuning.

• Meander Gouwzee 14
    De Meander V is altijd welkom bij de vuurtoren 'Het Paard van Marken', waar bewoners Thijs en Liliane Spijker het schip met haar gasten altijd weer gastvrij ontvangen voor een rondleiding in en rond de toren.
  • Datema

De fa. Datema zet zich in waar mogelijk voor Vaarwens middels het verspreiden van folders, flyers, evenementen, verkoop van boeken etc...
  • adv machinehekwerk HR

Machinehekwerk.nl helpt Vaarwens geheel gesponsord bij de promotie en werving in de omgeving van Harderwijk middels advertenties.

Een aantal bedrijven, sympathiserende organisaties en andere enthousiaste instellingen  (zijnde geen financiële donerende bedrijven of vaarwensvrijwilligers) die Stichting Vaarwens extern met grote regelmaat middels allerlei activiteiten ondersteunen, worden als 'Vrienden van Vaarwens' vermeld op deze pagina.

Deze activiteiten kunnen zijn, met enige regelmaat:
  • Werkzaamheden voor de stichting verrichten
  • Donateurs werven
  • Donatie- en inzamelingsacties organiseren
  • Verkopen van artikelen voor de stichting
  • Bekendheid genereren
  • Middelen verstrekken/uitlenen voor evenementen en beurzen
Etc….

Dank aan alle toppers die zich voor ons inzetten...

hulde