• Schepenverhuizing...

Monndam 1Per 1-7-2020 zijn beide schepen verhuisd. De MS Vaarwens werd vanuit de Amsterdam Marina overgevaren door onze beheerder DirkJan samen met KNRM schipper Sijmon uit Marken. De MS Vaarwens heeft de Meander V haar – door Jachthaven Waterland gesponsorde - oude ligplaats ingenomen in het toegangskanaal. De Meander V kreeg een andere ligplaats in Jachthaven Waterland – locatie Hemmeland – toegewezen. Beide schepen gaan vanaf heden de Gouwzee en omgeving ‘onveilig maken’…
  • Havenkantoor in gebruik genomen

Monndam 1Ons fonkelnieuwe kantoor is overgevaren naar Jachthaven Naarden waar we een mooie ligplaats hebben gekregen. Nu nog inrichten en in bedrijf stellen, maar over eeen dikke week kunnen we er kantoor houden. Onze medewerker Ulco Proost zal het kantoor veelvuldig gebruiken, maar het is niet continue bemand. Bezoek is dus uitsluitend op afspraak. Klik hier om de locatie te bekijken
  • Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto of hier om naar de aanmeldpagina te gaan.

De VAARWENS ligt in Jachthaven Waterland en maakt van daaruit haar vaardagen.

Het adres is: jachthaven Waterland, Galgeriet 5A, 1141 GA Monnickendam.
Als u er bent, dan kunt u zich melden bij de slagboom en dan openen de havenmeesters het om toegang te verkrijgen naar de ligplaats van de VAARWENS. (Rode lijn volgen)

GRAAG 15 MINUTEN VOOR AANKOMST EVEN BELLEN MET HET SCHIP OP: 06 12902979, DAN ZETTEN WIJ DE KOFFIEMACHINE AAN.

Plattegrond Waterland 2Vaarwens

VOOR DE LIEFHEBBERS:

U kunt de positie van de VAARWENS altijd traceren op Marine Traffic.com. Klik op het schip hieronder voor een rechtstreekse link.AIS shipping small