Verslagen Vaardagen 2011

Een superdag voor Philippe.

Nog zo'n mooie najaarsdag valt ons ten deel als we gaan varen met Philippe, zijn vrouw en zijn vrienden. Het verslag van hemzelf is in de maak, maar de foto's van de onvergetelijke dag hebben we alvast geplaatst.

Met dank aan de Marina Monnickendam voor de gastvrijheid en de medewerking.

Uitzending:

Philippe doet ook mee aan een campagne voor meer bekendheid en financiele steun voor onderzoek naar de ziekte ALS. Vanwege de campagne was er veel media-aandacht op dinsdag 13 september. Zap om 19.30 uur tussen De Wereld Draait Door en RTL Nieuws of kijk in de herhaling naar De Wereld draait Door met ALS-patiënten Philippe de Lange en Ronald de Haan. Hier wordt de spot voor het eerst getoond. Hieronder staan twee links die naar de uitzending gaan.

136_Philippe_de_Lange_071

Naar uitzending gemist:  http://player.omroep.nl/?aflID=13096261

Naar de site van Philippe:  http://www.stopals.nu

Auteur Vaarwens.