Vaardagen 2009

27 april 2009

Verslag ingezonden door Ian, de zoon van onze gast Lydia.

Lieve Evert en Inge,

Ik ben nu voor de 2e keer mee geweest met jullie op de Meander. Mijn familie (zusters, schoonzuster en neefje) en ook mijn zoontje Ian, mochten dit keer ook weer mee. We mochten 's morgens om half 11 komen. We begonnen met koffie met wat lekkers erbij en onder het drinken kregen we te horen waar we naar toe gingen. Het werd Kasteel Muiderslot. Rond 12 uur kwamen we daar aan. Eerst even een broodje eten en toen op weg richting het kasteel.

Ik kon heerlijk in de rolstoel zitten want ze zijn van alle gemakken voorzien op de Meander. Eenmaal daar aangekomen (Muiderslot) gingen we met ze allen het kasteel bekijken. Ian vond het erg leuk, en trouwens wij allemaal. Intussen verstreek de tijd snel en moesten we alweer terug, want ik werd zelf ook heel moe. Toen we terug gingen liepen we nog even langs een valkenier die uitleg gaf over een valk en twee uilen. Ook erg interessant. En daarna gauw naar de boot terug.

We waren allemaal zo moe maar Inge en Evert stonden al op ons te wachten. Ze had wat lekkers en wat te drinken. Ik ging lekker met mijn benen op de bank uitrusten en ik kan weer terugdenken aan een bijzonder mooie dag met mijn familie die Inge en Evert als vrijwilligers mij hebben bezorgd.

Ian_en_moederIk ben zo blij dat ik Evert en Inge heb leren kennen.

Twee hele bijzondere mensen die heel veel voor zieke mensen doen met heel hun hart. Inge en Evert heel hartelijk bedankt voor de onvergetelijke dag.

Groetjes van Lydia en Ian en een dikke knuffel