Vaardagen 2014

Vaardag 247 Sail Kampen dag 2

Weer een superdag...

Het was wederom een prachtige zonnige dag met goede temperaturen. Onze gasten hebben allemaal genoten van wat hun ten deel viel. We willen nog als extra vermelden dat de medewerking van de jachthaven ZC-37 te Kampen fantastisch is. De hele dag staan er vrijwilligers op de haven die hun vrije paasdagen opofferen om onze gasten op te vangen en naar het schip te brengen. Chapeau voor zoveel welwillende medewerking!!

De Ambulancewensstichtingen voor het transport, jachthaven ZC-37 te Kampen voor de geweldige hulp bij het ontvangen van de gasten, WSV de Buitenhaven voor het gratis beschikbaar stellen van de ligplaats, Sail kampen voor de sponsoring, De Koninklijke Marinierskapel voor het benefietconcert, de Hema en Albert Heyn voor de sponsoring van de catering, alle vrijwilligers die ons op de vaardagen hielpen en iedereen die - op welke manier dan ook - ons heeft meegeholpen dit fantastische evenement te realiseren.

Auteur Vaarwens.