Vaardagen 2015

Vaarwens 328 op 9-6-2015

Ronald komt straks eindelijk thuis...

Ronald heeft bijna zijn hele leven gezworven, op straat geslapen, was dakloos en kon nergens rust vinden. Af en toe had hij een relatie en een huis, maar was ook zo weer op stap. Nu is Ronald ziek. Hij ligt in het hospice met long CA en wacht tot hij eindelijk rust vind en 'Thuis' mag komen. Toch zou hij nog éénmaal iets leuks willen doen met zijn twee zussen en zijn nichtje. We hebben samen met de SAW een dagje gevaren en dat was geweldig, zowel voor Ronald als zijn naasten. Een dag van luxe, van verzorging, van liefde en van samen delen!!!
Het waaide hard uit het noorden en het IJsselmeer was woelig. Ronald genoot, want... onze lieve Heer heeft ons geen rustige overtocht beloofd, maar wel een behouden Thuiskomst!

Vaarwel Ronald. We hopen dat je behouden 'Thuis' komt en rust mag vinden.
Auteur Vaarwens.

Stichting Ambulance Wens voor het vervoer en verpleging
Marina Monnickendam voor het beschikbaar stellen van de faciliteiten
Haven Volendam voor de gastvrijheid