Vrienden van Vaarwens

Stargazer

Onze vriend en hulp in het kiezen van de goede mensen op de goede plek is DirkJan Emond. Hij stelt met zijn bedrijf STARGAZERRECRUITMENT zijn diensten gratis voor ons beschikbaar. chapeau topper!
NautischeVerwarming.nl Sjimmie Vestering van NautischeVerwarming.nl onderhoudt kostenloos de CV installatie op de MS Vaarwens en de Meander V.

Jachtservice GooimeerDe mannen van de plaatselijke Jachtservice Gooimeer demonteren gratis de fonkelnieuwe buitenboordmotor, nemen hem in opslag en onderhouden hem!
Lanasta

Uitgeverij Lanasta is al sinds jaar en dag één van de uitgevers van Evert zijn boeken. Ze leverden kosteloos de boeken in E-boek formaat aan om donaties in te zamelen voor Stichting Vaarwens.
Logo Boekscout

Uitgeverij Boekscout is één van de eerste uitgevers van Evert zijn boeken. Ze leverden kosteloos de boeken in E-boek formaat aan om donaties in te zamelen voor Stichting Vaarwens.