Welkom bij Stichting Vaarwens

Vaardag 192 op 09-05-2013

Abdullah gaat nog een dag varen.192 Abdullah Duran 023

Abdullah is nog maar 39 jaar en is getroffen door de ziekte A.L.S. Hij kan ja zeggen door 1 keer knipperen met zijn ogen en nee is 2 keer knipperen. Toch wil hij er graag nog één keer uit, was het niet voor hemzelf, dan wel voor zijn jonge gezin met 4 kinderen. Als hij aan boord komt schrikken we van zijn slechte situatie. Abdullah heeft zeer intensieve zorg nodig dat wordt gegeven door zijn vrouw, verzorgster en kinderen. Het wordt een memorabele dag. Als Evert op een gegeven moment aan Abdullah vraagt of hij het naar zijn zin heeft, krijgt hij een dikke vette knipoog! Ja! Abdullah heeft ondanks zijn zeer slechte situatie genoten van een prachtige zonnige vaardag...

We wensen zijn vrouw, kinderen en familie de komende tijd veel sterkte.

Auteur vaarwens.

Met dank aan de KNZ&RV voor het beschikbaar stellen van de faciliteiten en de Stichting Ambulance Wens voor het vervoer en verzorging.

Het verslag van de familie:

Donderdag 9 mei 2013 hebben wij een vaartocht gemaakt met Stichting Vaarwens. Abdullah heeft ALS en is 24 uur per dag aan bed gebonden. Dit aangezien hij zuurstof toediening nodig heeft en geheel verlamd is. Hierdoor is hij langer dan een jaar niet buiten geweest. Het was een hele opgave om de vaartocht voor Abdullah te kunnen realiseren en de voorbereidingen goed te laten verlopen, maar wat was het mooi om hem van iedere seconde te zien genieten samen met zijn gezin! Wij kunnen met geen woorden beschrijven wat deze vaart voor ons en vooral voor Abdullah betekent heeft. Daarom willen wij onze speciale dank richten aan Evert & Inge, de geweldige zorgzame ambulance medewerkers Suzanne en Enrique en natuurlijk de gulle donateurs van Stichting Vaarwens, want zonder jullie had deze prachtige dag niet plaats kunnen vinden!
Allemaal hartelijk dank.

Groetjes,
Samira

Met de oogcomputer geschreven bericht van Abdullah:

Beste Evert & Inge, bedankt dat jullie in één dag mijn zorgen en stress deden vergeten en mij positieve energie hebben gegeven om de komende tijd tegemoet te gaan. Keep up the good work!

Groetjes,
Abdullah