De aankomende evenementen met Stichting Vaarwens

Save the date!

Op maandag 11 september 2023 zal Stichting Vaarwens wederom een bijzondere benefietavond organiseren. Ook dit jaar zal het plaatsvinden in Kasteel de Wittenburg te Wassenaar.

Het doel van deze avond
Aandacht vragen voor de unieke missie van Stichting Vaarwens: "Het vervullen van een onvergetelijke en onbezorgde vaarwens voor mensen die zijn uitbehandeld". Door deelname aan deze benefietavond, draagt u bij aan het voortzetten van deze mooie en waardevolle missie.
Het belooft wederom een onvergetelijke avond te worden met natuurlijk een diner met culinaire hoogstandjes. Daarnaast worden er allerlei mooie items geveild waarvan de opbrengst naar Stichting Vaarwens gaat. En niet te vergeten: optredens van diverse artiesten!

Reserveren kan per persoon of per tafel van 8 a 10 personen.
Kosten per stoel zijn €150, bij een tafel van 8 personen is het €1100.
Deze prijs is inclusief eten en drinken.

Meer informatie?

Benefietavond Vaarwens