We hebben in 2011 gevaren op:

Vaardag 114 op 11-05-2011

Een prachtige dag met prachtige mensen.114 Vaardag (30)

Vandaag varen we met een 'combigroep'. Aan boord zijn Dhr. Faber en Mw. van Es, Dhr. Art Huyser, Mw  Collet met haar zoon Ian, twee gastdames Pam en Hetty en de sterke arm van de jachthaven WSV Zuiderzee Jan Brand. Een heerlijke groep mensen. Ze zijn allen zeer slecht ter been en samen met  Jan haalt Evert de gasten met de rolstoel aan boord. Daarna is er  een verukkelijke appeltaart die door Hetty is gebakken en er is zon! Een heerlijke dag valt ons ten deel en iedereen geniet met volle teugen. Vooral Dhr. Faber, die in vroeger jaren bij de KNSM gevaren heeft, loopt vol met prachtige herinneringen uit die tijd. Ook Art Huyser geniet volop. Hij heeft onze nieuwe 'Vaarwenskleding' gesponsord en heeft ook toegezegd de rolstoellift te bekosten die we nu eindelijk kunnen laten maken. Hulde aan Art! Ian, de zoon van Mw. Lidia Collet zal ook nog een verslag inzenden, dus hou ik het hierbij.

Auteur Vaarwens.

Met dank aan WSV de Zuiderzee te Amsterdam voor de gastvrijheid en de medewerking.

Het verslag van Lydia:

Lieve Evert en Inge,
Woensdag 11 mei waren Ian en ik zelf "Lydia" een dag gaan varen met stichting vaarwens. Ik had een e-mail gestuurd en toen kreeg ik een telefoontje van Inge dat we mee mochten. Het was die dag schitterend weer, veel zon en een lekkere temperatuur. Aan boord waren nog andere mensen die mee gingen die dag, die ook een dag uit varen verdienden. Het was heerlijk en gezellig, we hebben erg genoten. We zijn naar Volendam geweest en hebben toen een foto gemaakt in Volendamse kledij. Daarna zijn we een broodje gaan eten. Daarna zijn we nog gaan varen naar de haven waar de Groene Draak lag, naar Muiden en nog veel meer. We hebben een onvergetelijke dag gehad, een dag om op terug te kijken. Inge en Evert, twee hele lieve mensen. Bedankt nog voor deze mooie dag.
Dikke knuffel van Lydia en Ian.

Vaardag (17)
Vaardag (18)