We hebben in 2012 gevaren op:

Vaardag 152 op 06-06-2012

Mart's vaardag met regen, zon en wind.152 6 6 2012 Dhr v Bakel3

De dag begon met druilerige regen dat aanhield tot na de middag, maar daarna kwam de zon door en begon het stevig te waaien. Alle elementen waren aanwezig en Mart genoot er van.
Mart zijn beroep was kok, tot hij werd getroffen door de kanker waarvan hij niet meer kan genezen. Mart was in zijn vrije tijd vaak op zijn 9 meter lange kruiser te vinden en varen was zijn lust en zijn leven. Dat gaat nu niet meer en hij wil nog graag één keer varen. Als de Stichting Ambulance Wens Mart aan boord brengt, laat hij als eerste zijn vaar en marifoonbewijzen zien, ten teken dat hij bevoegd is te mogen varen met de Meander. Dat heeft hij die dag gedaan! Evert kon zijn post achter het roer met een gerust hart verlaten, want dit kon niet fout gaan!

Auteur Vaarwens.

Met dank aan de WSV de Zuiderzee en
de Stichting Ambulance Wens voor hun medewerking.

Lieve woorden van Mart en Margo:

HALLO ALLEMAAL
OP DE ALLEREERSTE PLAATS, DANK JULLIE WEL VOOR DE HELE FIJNE DAG. HET WAS IN 1 WOORD SUPER GEWELDIG EN PERFECT VERZORGD. MAAR ONZE GROOTSTE VERRASSING WAS DAT DIT EEN UITJE WAS VOOR ONS TWEETJES. DAT ER ZULKE LIEVE MENSEN ZIJN DIE ZOIETS VOOR ANDERE MENSEN DOEN IS HEEL ERG MOOI. WE HEBBEN ECHT GENOTEN VAN DE ALLES WAT ER OM ONS HEEN GEBEURDE.
EN JE ZAG MART ZIJN GEZICHT HELEMAAL STRALEN TOEN HIJ ECHT DAT SCHIP MOCHT VAREN. DAT MAAKTE MIJ HEEL ERG BLIJ. JA, WE HEBBEN EEN GEWELDIGE DAG GEHAD. ZIJN WENS IS IN VERVULLING GEGAAN. HEEL VEEL SUCCES MET HET BLIJ MAKEN VAN NOG MEER MENSEN. EN HIER DE BELOOFDE FOTO VAN DE GROEP EN ONS EIGEN BOOTJE.
GROETJES MART EN MARGO

6-6-2012 Dhr v Bakel1