We hebben in 2013 gevaren op:

Vaardag 183 op 15-04-2013

Een zonnige voorjaarsdag voor Corrie,183 Corrie Kooger 011

Corrie heeft vandaag gevaren. De zon scheen, de temperatuur was goed en de wind was gunstig. Ondanks haar weinig rooskleurige vooruitzicht was Corrie in staat om te genieten van alles om haar heen.

Het gezelschap (Corrie, haar man en vader) werden door de Stichting Ambulance Wens opgehaald uit het hospice in Den Helder. Tijdens de rit regende het flink en bij aankomst in Muiden brak de zon door. De Meander ligt al klaar aan de meldsteiger en Corrie kon direct aan boord gereden worden. Dan is er koffie en daarna gaan de trossen los. Corrie haar man Ben is ex marineman en ook hij geniet met volle teugen... Het wordt een superdag..."Dank, ik heb zo enorm genoten, je hebt geen idee!!!" waren haar woorden tijdens het afscheid in de ambulance... In afwachting van een verslag van de familie alvast wat fotomateriaal van een heerlijk dag op het water.

De Stichting Ambulancewens voor het vervoer
en de KNZ&RV te Muiden voor de gasttvrijheid
en onze vrijwilligers Jan en Gerrie.

Corrie Kooger 001
Corrie Kooger 006