We hebben in 2013 gevaren op:

Vaardag 190 op 02-05-2013

Geen grachten maar Meanderen... de Vaardag van Eddy.190 Eddy Flaman 022

Eddy is nog maar 65 jaar en is uitbehandeld. Bij de Stichting Ambulance Wens kwam een wens binnen om nog één keer door de grachten van zijn geliefde stad Amsterdam te varen. Het werden geen grachten, maar een tocht met de Meander V. Eddy heeft vandaag gevaren, op open water, in piepkleine haventjes, op Amsterdams plekjes waar hij het bestaan niet van wist.... en dat met zo'n groot schip. Het was allemaal mogelijk. Eddy genoot, met zijn kinderen en kleinkinderen aan zijn zijde. Na een emotioneel afscheid gaan we ieder zijns weegs, met een hart vol mooie herinneringen!

Auteur Vaarwens.

Met dank aan de KNZ&RV voor het beschikbaar stellen van de faciliteiten en de Stichting Ambulance Wens voor het vervoer en verzorging.

Het verslag van de familie:

Onze lieve (schoon) vader, man en opa Eddy wilde graag nog eens met alle kinderen en kleinkinderen een dag vader door de grachten van Amsterdam. Dit was niet mogelijk met de Meander, maar een geweldig alternatief was de grotere wateren rondom Amsterdam.
Het was een prachtige dag met de familie, het lieve ambulance personeel en de geweldige verhalen en anekdotes die Evert kon vertellen over bepaalde plekken van Amsterdam.
Wij zijn erg dankbaar dat jullie deze wens voor Eddy konden verwezenlijken.
Kortom, een voor ons onvergetelijke dag dankzij Stichting Vaarwens en Stichting Ambulancewens!!
Groetjes,
Lenie, Manolito, Chantal, Menno, Danielle en de kleinkinderen