We hebben in 2013 gevaren op:

Vaardag 217 op 05-08-2013

Een superdag voor Corry uit Leek..217 Corry Haverlag 6

Vandaag hebben we gevaren met Corry vanuit Kampen. De wens van Corry werd ingediend bij de Stichting Ambulance Wens , waarin ze aangaf graag nog éénmaal te willen varen. Vandaag gleed het water nog een keer onder haar door en ze genoot van het stroomdal van de IJssel , de flora en fauna rond het Kattendiep en de weidsheid van het Ketelmeer. Daarbij was het een topzomerdag met heerlijke temperaturen van 29 graden. Corry en haar vriendinnen hebben gelachen, genoten, gezien, geproefd en gehuild... De dag was goed! Vaarwel Corry...

Auteur Vaarwens

Gemeente Kampen voor het beschikbaar stellen van de faciliteiten.
Koggewerf te Kampen voor de gastvrijheid.
Stichting Ambulance Wens Nederland voor het vervoer per ambulance.
Marina Schokkerstrand voor het beschikbaar stellen van de faciliteiten.

Het verslag van Ada:

Met aangename spanning liet Corrie zich per wensambulance vervoeren naar Kampen. De rustig rijdende chauffeur, met een vriendelijke verpleegkundig begeleidster, brachten Corrie met haar twee vriendinnen naar de haven. Daar lag de Meander V te wachten, om haar grote wens te vervullen. De liefdevolle ontvangst en het schittende weer maakten het tot een onvergetelijke dag. Alles werd in het werk gesteld om het Corrie naar de zin te maken.
Onbegrijpelijk snel was het al weer tijd om naar huis te gaan. Om nog wat langer in de sfeer te blijven, hebben we gelukkig een boek van Evert gekocht.
Geschreven in dezelfde verhalende stijl, als hij vertelt over zijn avontuurlijke leven met de boot.
Samen met zijn Inge laat hij dromen in vervulling gaan.
Wij hopen en wensen dat velen na ons deze ervaring mogen beleven.

Van Corrie, Cato en Ada

Corry Haverlag 1