We hebben in 2013 gevaren op:

Vaardag 180 op 30-01-2013

Een vaardag voor Jan!180 30 1 13 Jan Franken 037a

Vandaag hebben we gevaren met Jan Francke en zijn gezin. Jan is uitbehandeld en zijn resterende tijd onder ons is nog kort. Omdat het de vorige poging om de vaardag in de winter te plannen al over ging wegens de ijsgang, nemen we het regenachtige weer voor lief. Na een lange tocht uit Middelburg kwam het gezelschap op de Kromhoutwerf aan... We wachten op het vaarverslag van de familie voor het vervolg...

Met dank aan de Stichting Ambulancewens en de vrijwilligers voor het vervoer en de verzorging van Jan.

Een lief bericht van zoon Danny:

Hallo Evert en Inge,
Ik wil jullie nogmaals bedanken voor de onvergetelijke dag die jullie m'n vader én ons bezorgd hebben.
Ik heb beloofd dat ik foto's toe zou mailen,dus bij deze doe ik dat ook.
Willen jullie de foto's die jullie genomen hebben naar mij toe mailen?
Met name de foto's van ons vijven én de foto van ons allemaal bij elkaar.
Dan krijgen die een ére plek. De terugreis ging goed. Pa was enorm moe maar het heeft zoveel indruk op hem gemaakt dat hij op de terugweg maar héél even geslapen heeft.Hij heeft het enorm naar z'n zin gehad dankzij jullie!
Ik vind het zo mooi wat jullie doen voor terminale mensen, ik heb er zoveel respect voor!
En jullie zijn ook zulke lieve mensen.
Bedankt voor alles!
Veel liefs en groetjes Danny.

30-1-13 Jan Franken 012
30-1-13 Jan Franken 021