We hebben in 2013 gevaren op:

Vaardag 225 op 23-08-2013

Vrijwilligers voor een vrijwilliger!225 Wim Klompmaker 14

Jaja.. u leest het goed, Wim is zelf jarenlang vrijwilligers geweest. Nu vaart hij een dag met vrijwilligers die hém en zijn gezin een dag vergetelheid trachten te bezorgen. Het weer, de omstandigheden, de mogelijkheden... alles werkte mee aan een superdag. het jonge gezinnetje van Wim en Angelique genoot met volle teugen. Helemaal toen Evert en Inge's vriend Robert Geveke kwam opdagen met zijn superspeedboot. Het is een dag om nooit te vergeten...

Vaarwel Wim!

Auteur Vaarwens

Met dank aan:Gemeente Kampen voor het beschikbaar stellen van de faciliteiten.
Koggewerf te Kampen voor de gastvrijheid.
Robert Geveke voor het beschikbaar stellen van de snelle rubberboot.
Marina Schokkerstrand voor het beschikbaar stellen van de faciliteiten.

Beste Evert en Inge,
Ik wens jullie heel erg te bedanken voor een onvergetelijke dag met ons gezin en de Thuiszorg verpleegster. Jullie weten hoe je mensen op hun gemak kan stellen, hoe je mensen kan entertainen op jullie prachtige boot. Het heeft mij, maar ik weet zeker ook mijn gezin, enorm goed gedaan en nog meer energie gegeven. Jullie hartelijkheid is buiten kijf, jullie vrijwilligerswerk is zo belangrijk voor personen die een korte levensverwachting hebben. In de 25 jaren dat ik vrijwilligerswerk heb gedaan ben ik vele personen tegen gekomen die belangeloos en met veel plezier het werk verrichten, maar jullie spannen daarbij echt wel de kroon als het gaat om hartelijkheid, besef, inlevingsvermogen en totaal belangeloos een grandioze dag te bezorgen voor de zieke en zijn/haar naasten. Ik heb genoten van de verhalen van Evert en nog meer van de verrassing dat Robert met de speedboot geregeld was. Kids raken er niet over uitgepraat. Heel erg bedankt uit de grond van mijn hart dat wij met jullie mochten meevaren, en ik zal zeker mijn netwerk inschakelen om zoveel als mogelijk stemmen voor jullie te vergaren.

Groet, Wim.

Wim Klompmaker 102