Onze Ambassadeurs

Met trots laten we u kennis maken met onze ambassadeurs.

Frits WesterFrits Wester

Ik kan mij zo goed voorstellen dat mensen in de laatste fase van hun leven, als de laatste haven in zicht is, nog een keer het water op willen. De wijze waarop Inge en Evert dit mogelijk maken vind ik heel bijzonder. De manier waarop zij hun leven hebben ingericht om mensen die ene dag nog te geven verdient dan ook alle steun. Gezondheid is natuurlijk ongeveer het belangrijkste dat er is, naast liefde en relaties. Het stelt je in staat om dingen te ondernemen. Helaas is het niet iedereen gegeven om gezond oud te worden. Voor sommigen komt het einde veel te vroeg. We moeten er allemaal een keer aan geloven, maar als dat moment vroeg of laat bijna daar is, dan is het fijn als je met hulp van anderen toch nog een paar bijzondere momenten kan beleven.
Ik hoop dan ook van harte - en weet het eigenlijk wel zeker - dat mensen die een dag met Stichting Vaarwens meegaan hun ziekte en naderende dood even kunnen vergeten.

Frits Wester - Politiek commentator RTL / parlementair verslaggever

Klaas Wilting
Peter Douglas

Als je het hebt over - het hart op de juiste plaats - dan zijn de initiatiefnemers van Stichting Vaarwens een toonbeeld voor deze maatschappij!
Ik vind het daarom een grote eer om ambassadeur te mogen zijn van deze geweldige stichting en zal er alles aan doen om mee te helpen zoveel mogelijk laatste wensen in vervulling te kunnen laten gaan. De prachtige verhalen, het laatste sprankje geluk wat je in de ogen ziet van mensen die het aardse door een vreselijke ziekte of ongeval gaan verlaten, maakt het dat deze stichting jarenlang door moet kunnen gaan met hun prachtige werk.

Peter Douglas, zanger en één van de winnaars van The Tribute, 'Battle of the Bands'