Vrienden van Vaarwens

• BOOT Holland Logo RGBWTC Expo Leeuwarden / Boot Holland stelde in 2019 gratis de expositieruimte ter beschikking.

• Robienautic
    Robie Nautical Service schoot al meerdere malen gesponsord te hulp met onderdelen voor de Meander V.

• Datema

De fa. Datema zet zich in waar mogelijk voor Vaarwens middels het verspreiden van folders, flyers, evenementen, verkoop van boeken etc...
  • Omroep PIM
    Omroep Pim maakt prachtige reportages over Stichting Vaarwens en stelt de beelden beschikbaar om te kunnen vertonen bij evenementen, lezingen en beurzen.
  • logo

Waterhulpdienst zet zich in voor Vaarwens bij de "Rondje Rib" activiteiten om ons te blijven promoten en ondersteunen.

• LOVERTV L.O.V.E.  maakte prachtige reportages en deed meermalen radio interviews over Stichting Vaarwens en stelt de beelden beschikbaar om te kunnen vertonen bij evenementen, lezingen en beurzen.
  • Van der Lingen
    Bij van der Lingen B.V. kunnen we altijd terecht voor kleine reparaties en onderhoud van onze technische scheepsvoorzieningen

• Blue Peter
    Blue Peter Watersport zet zich in waar mogelijk voor Vaarwens middels het verspreiden van folders, flyers, verlotingen, evenementen, verkoop van boeken etc...
  • tijssenwatersport

Ook Tijssen Watersport zet zich in om Stichting Vaarwens van donateurs te voorzien
  • Logo_Nolimitships

Bij No Limit Ships uit Groningen kunnen we altijd terecht voor advies en ondersteuning.

• Photo Volendam

Bij Photo Volendam kunnen onze gasten tegenwoordig gratis in klederdracht een foto laten maken  ter herinnering aan de vaardag. Chapeau voor dit initiatief!

• Waterkaarten app
    The Mobile Company ondersteunt ons door ons op allerlei wijze te helpen met de PR.

• adv machinehekwerk HR

Machinehekwerk.nl helpt Vaarwens geheel gesponsord bij de promotie en werving in de omgeving van Harderwijk middels advertenties.
  • Hiswa logoDe Hiswa stelde ons meemalen gratis de expositieruimte ter beschikking tijdens de 'natte bootshow'.

• yci logoYacht Cleaning International besloot voor het goede doel de Meander V een flinke – geheel gesponsorde - schrobbeurt te gaan geven.

• Eipi BV logoEipi B.V. leverde ons geheel gesponsord twee railingspandoeken met de naam van de stichting er op.

• FABER LOGOFaber audiovisuals stelde tijdens Boot Holland 2019 twee schermen en zuilen gratis ter beschikking.

• Meander Gouwzee 14
    De Meander V is altijd welkom bij de vuurtoren 'Het Paard van Marken', waar bewoners Thijs en Liliane Spijker het schip met haar gasten altijd weer gastvrij ontvangen voor een rondleiding in en rond de toren.
  • De Vries Makkum

De schilders van de fa. Feadship
    hebben hun enorme inzet getoond door belangeloos mee te helpen om de Meander V in 2016 van een nieuwe verflaag te voorzien.

Een aantal bedrijven, sympathiserende organisaties en andere enthousiaste instellingen  (zijnde geen financiële donerende bedrijven of vaarwensvrijwilligers) die Stichting Vaarwens extern met grote regelmaat middels allerlei activiteiten ondersteunen, worden als 'Vrienden van Vaarwens' vermeld op deze pagina.

Deze activiteiten kunnen zijn, met enige regelmaat:
  • Werkzaamheden voor de stichting verrichten
  • Donateurs werven
  • Donatie- en inzamelingsacties organiseren
  • Verkopen van artikelen voor de stichting
  • Bekendheid genereren
  • Middelen verstrekken/uitlenen voor evenementen en beurzen
Etc….

Dank aan alle toppers die zich voor ons inzetten...

hulde