Algemene informatie over de site

Wat kunt zoal vinden op onze site...

Nou, dat is nogal wat. Hieronder staan omschrijvingen en links naar de desbetreffende pagina's. Gaat u er maar voor zitten, want er is veel te lezen en te bekijken!

Op de Homepage ten eerste de stichting... want daar gaat het tenslotte om! Onder dit item vind u alles over het vrijwilligerswerk van Evert en Inge, dat inmiddels is uitgegroeid tot hun voornaamste bezigheden, namelijk het aanbieden van gratis vaardagen aan uitbehandelde zieke mensen.
Tip: Evert en Inge verzorgen ook lezingen over hun vrijwilligerswerk.  De opbrengst is voor de stichting!

Informatie over de site:

Onder dit tabblad kunt u alle informatie vinden over het organiseren van een vaardag. Het begint met het vaarschema van waaruit de Meander V vaart. Daarna kunt u antwoord vinden op veel vragen en er is informatie over het schip de Meander V. Ook vind u links naar diverse TV uitzendingen over SVW en filmwerk op Youtube. De volgende pagina is gevuld met een verzameling publicaties en krantenberichten die zijn verschenen over SVW. Ook kunt u een aantal intenetlinks vinden die misschien voor u nuttig zijn.

Tien jaar Vaarwens:

Onder dit tabblad vindt u alles over het gewelig 10 jarig jubileum dat bij de KNZ&RV te Muiden groots werd gevierd. Ook is er alles te vinden over de ontwikkelingen van het eigen vaarwensschip voor de stichting. Er wordt momenteel immers continue gevaren met Evert en Inge hun 'varend huis' de Meander V. De groei is inmiddels te groot geworden en hun huis/schip wordt te zwaar belast, reden om te gaan sparen voor een eigen Vaarwensschip.

Verslagen Vaardagen:Ik wist het

Van alle gemaakte vaardagen wordt een kort verslag op onze site gezet met foto's erbij. Op deze wijze kan iedereen die dat wil nog eens terugkijken op de vaardag en indien gewenst, kunnen de foto's worden gedownload. Ze zijn niet beschermd en de resolutie is groot genoeg om ze af te drukken. Tevens kunnen onze sponsoren en anderen die hun inzet hebben getoond voor onze stichting, zien wat we met hun aangeboden donaties en middelen bewerkstelligen.

Klik en bekijk de video van een vaardag...

Reviews:

Onder dit tabblad kunt u een groot aantal quotes en reviews van onze vaargasten lezen. Ze zijn verzameld uit de verslagen van de vaardagen waarop we een reactie hebben mogen ontvangen van onze gast, familie of vrienden. Het zijn deze berichten, hartenkreten en uitspraken die Stichting Vaarwens maken tot wat het is, namelijk een geweldige bron van emotionele rijkdom die ons en onze vrijwilligers kracht en energie geven om ons belangenloos in te zetten voor de medemens in zijn/haar laatste levensfase!