Bestel- en downloadpagina van promotiemateriaal

Op deze pagina kunt u vrij flyers, folders en logo's downloaden als promotiemateriaal voor Stichting Vaarwens. Indien en een leuk initiatief hebt, schroom niet om via de contactpagina ons even te vragen om meer materiaal. Alvast dank voor uw initiatief.

Vaarwensvlaggetjes:

Bij een donatie van minimaal € 15,-  krijgt u een vaarwensvlaggetje.
U kunt op 2 manieren een vlaggetje bestellen:

Manier 1: De Vaarwens puntvlaggetjes zijn in drie maten rechtstreeks te bestellen bij de 'Vlaggenclub'. De opbrengst gaat naar Vaarwens!
Vaarwensvlaggetje
Manier 2: Door via het bestelformulier via Joke een vlaggetje (vierkant of puntvlag) na een donatie van minimaal € 15,- te bestellen.
Onze vrijwilligster Joke verzorgt namelijk de verzending van vlaggetjes.

Kleurplaat:

Hiernaast is de kleurplaat te dowbnloaden. Print hem uit en laat de kleinsten het inkleuren.

PDF bestand van de donatieformulier (Printklaar A4)
donatieformulier compleet
U kunt dit formulier uitprinten, invullen, in een enveloppe doen, frankeren en aan ons zenden. Wij regelen de rest. Kijk ook op onze pagina 'Schenkingen en legaten' voor uw belastingvoordeel. Alvast dank voor uw bijdrage.

SVW donatieformulier.pdf

Flessenbonnenposter A 4 PDF

U kunt deze poster uitprinten en uw supermarkt toestemming vragen hieraan mee te werken door de poster op te mogen hangen bij de flessenautomaat.
De supermarkt maakt het bedrag meestal direct over aan onze stichting op rekeningnummer : NL17INGB0005659179

Flessenbonnenposter.pdf

PDF bestand van een advertentiemodel voor Stichting Vaarwens ( 2,7 Mb)

pdfadvertentie vaarwens.pdf