Ondersteunende havens

• Koggewerf KampenOp de Koggewerf te Kampen kan de Meander V altijd terecht om haarvaardagen te maken! Een geweldige locatie!

• Makkum gemeentehavenOok vanuit de gemeentelijke buitenhaven in Makkum kunnen we vaarwensen vervullen. Een prachtige locatie!

• ZC 37 KampenOok bij jachthaven ZC37 te Kampen zijn we altijd welkom met de Meander V. Een warm bad!

• Jachthaven WaterlandJachthaven waterland is onze hoofdlocatie van waaruit we de hele zomer varen. Een toplocatie aan de Gouwzee!

• wsv de zuiderzee 2WSV de Zuiderzee was het die in 2007 Stichting Vaarwens uit de brand hielp door een gratis ligplaats bij Amsterdam aan te bieden. Nog altijd zijn we er welkom!!

• Meander bij de vuurtorenWe meren veelvuldig aan bij de vuurtoren 'Het Paard van Marken' waar we altijd zeer welkom zijn door de bewoners Thijs en Liliane Spijker.

• Jachthaven groep
    In alle vijf de jachthavens van de Jachthaven groep, zijn we van harte welkom om onze vaardagen te maken.

• VlielandOok in de haven van Vlieland is de Meander V altijd welkom met haar vaargasten. Top!

• KNZRVBij de KNZ&RV zijn we van harte welkom om een aantal weken onze vaardagen te maken.

• Jachthaven NaardenOok vanuit Jachthaven Naarden kunnen we vaarwensen vervullen. Een prachtige locatie!

• HunzegatIn Jachthaven Hunzegat te Zoutkamp zijn we altijd welkom met de Meander V. We hebben er vele wensen mogen vervullen!

• NoordergatIn Jachthaven Noordergat te Lauwersoog liggen Evert zijn roots. Ze zijn we altijd welkom met de Meander V. Sweet memories!

• Meander in VolendamTijdens het zomerseizoen wordt er vaak meerdere keren per week kade vrijgemaakt voor een ligplaats voor de Meander V zodat de gasten nog even kunnen passagieren! Chapeau havenmeesters!

Veel speciale dank gaat uit naar de havens waar we een periode mogen liggen om onze vaartochten te maken. Zij zijn een onmisbare schakel in ons vaardoel. Het is absoluut noodzakelijk dat we een periode een vaste plaats kunnen krijgen van waaruit we kunnen vertrekken en terugkomen. Ook moet deze ligplaats goed bereikbaar zijn met auto of ambulance en de opstapmogelijkheden om aan boord te komen moeten goed zijn.Meander Gouwzee 5

Alle genoemde havens waar we hebben mogen liggen, hebben ons geheel of gedeeltelijk gesponsord tijdens de vaardagen m.b.t. het havengeld en de medewerking was hartverwarmend. Veel dank hiervoor.

Ook de volgende havens en verenigingen hebben ondertussen hun medewerking m.b.t. de faciliteiten en havengelden gegeven:

• Bataviahaven Lelystad - Lelystad
  • Compagnieshaven Enkhuizen - Enkhuizen
  • Gemeentelijke buitenhaven - Lemmer
  • Gemeentehaven Hoorn - Hoorn
  • Havendienst Almere - Almere
  • Havendienst Edam _ Edam
  • Havendienst Urk - Urk
  • Havendienst Stavoren - Stavoren
  • Havendienst Marken - Marken
  • Jachthaven Twellegea - Amsterdam
  • Jachthaven Hindeloopen - Hindeloopen
  • KNRM station Terschelling - Terschelling
  • Kromhoutwerf - Amsterdam
  • Marina Monnickendam - Monnickendam
  • Marina Stavoren (Buitenhaven) - Stavoren
  • Vereniging Hylper Haven - Hindeloopen
  • Watersportvereninging Lelystad - Lelystad

Nogmaals veel dank aan deze ondersteunende havens.

We zijn ze zeer dankbaar. We hebben het geld hard nodig om het komende jaar de vaardagen weer te kunnen financieren.

Amsterdammarina-2
Kampen-1