Sponsoren - Bedrijven / Fondsen

• Logo datadigest
    Datadigest B.V. zorgt er voor dat we altijd probleemloos internettoegang aan boord hebben en sponsort de USB sticks waarop een fotoreportage van de dag staat voor onze gasten.

• Theuns bouw
    Theuns Bouw ondersteunt Stichting Vaarwens jaarlijks financieel..

• ideobvlogo 1Ideo Advies verwerkt belangeloos al onze arbo werkzaamheden en doneerde vanwege hun 15 jarig jubileum in juni 2018 een bedrag van ruim € 2500-

• Zeilmakerij Schokker
    Zeilmakerij Schokker leverde kostprijs de nieuwe kuiptent voor de Meander V en ondehoudt hem regelmatig

• AntiekeKassa
    Ridder Foundation doneerde in 2022 het bedrag voor vier kostbare laptops zodat alle medewerkers probleemloos kunnen werken.

• Rederij Doeksen
    Rederij Doeksen doneerde in 2022 een flink geldbedrag voor de vaardagen.

• welldotcom logo 2017Welldotcom - Puntgaaf internetbureau uit Nooitgedacht steunt Stichting Vaar Wens middels de realisatie, ondersteuning en hosting van deze website.

• Het NBC
    Het NBC verzorgt en verzend geheel gesponsord onze brochure aan alle hospices, ziekenhuizen en andere doelgroepen voor Vaarwens

• reinplus fc
    REINPLUS FIWADO doneert wederom een deel van de diesel voor 2023

• De Jager assurantien
    De Jager Assurantiën ondersteunt ons maandelijks financieël om de vaarwensen te kunnen maken.

• Logo de Graaf adv
    De Graaf Advocatuur steunt Stichting Vaarwens belangeloos bij juridische zaken.

• Waterkaarten
    Waterkaarten.nl houdt jaarlijks een actie om ons te ondersteunen en in 2021 bracht het maar liefst € 2000,- op!

• Scheepvaarbedrijf TichelaarScheepvaartbedrijf Tichelaar te Kollum sponsort ons met gratis technisch onderhoud, smeermiddelen en materialen voor de MS. Vaarwens

• Pieter Houbolt fonds
    Het Pieter Houbolt Fonds ondersteunt ons al jaren financieel en doneerde daarnaast ons varende havenkantoor (havenlodge) volledig!

• logo Flottweg RGBDe firma Flottweg Nederland doneert regelmatig een fors geldbedrag.

• BijRinus BVPartijhandel en offshorebedrijf  BijRinus BV te Harlingen levert met grote regelmaat nautische supplies, maar men stuurt ons nooit een factuur. Toppers daar!

• Top WindowsOnlangs verving TopWindows gratis de 15 grote ramen van de Meander V, een klus van ruweg 120 manuren!
    Ook op de MS VAARWENS werden de ramen met fikse korting gemonteerd Top Windows.
    Een TOP bedrijf dat wij van harte aanbevelen.

• GasTerra
    Gasterra doneerde in 2022 een flink geldbedrag voor de vaardagen.

• PureWater
    Pure Water doneerde voor de vaardagen in 2021

• LVC logoDe Landelijke Vereniging van Crematoria heeft ons al meerdere jaren financieel ondersteund met een forse bijdrage en ook in 2022 mochten we weer op hun steun rekenen.

• Veerdienst Schoonhoven BV
    Veerdienst Schoonhoven doneerde in 2022 een mooi geldbedrag voor de vaardagen

• Vodafone logo
    Vodafone levert ons geheel gratis 5 mobiele telefoon abonnenmenten inclusief een Databundel

• Stentec_nav._logo

De firma Stentec software uit Heeg zorgt er al jarenlang voor dat wij een perfect hulpmiddel hebben bij het navigeren door het programma Wingps te leveren.

• logo Belpa
    Belpa leverde ons in 2017 en in 2022 een volledig gesponsorde kostbare scheidingstrafo. Het apparaat zorgt voor een veilig stroomgebruik aan boord. Onlangs bestond het bedrijf 75 jaar en besloot € 750,- te doneren.

• Jooren scheepsschroevenNedcargo doneert de komende 5 jaren jaarlijks voor de vaardagen

• Logo De Gier Jachtservice 600px
    De Gier Jachtservice sponsorde in 2018 een volledige poetsbeurt van de Meander V inlcusief droogzetten en schoonspuiten. Ook de MS Vaarwens kan er altijd tegen gereduceerd tarief worden drooggezet voor onderhoud.

• VolvoPentaS wmf blue std
    Volvo Penta sponsort Stichting Vaarwens samen met Middelzee motoren door de levering van onderdelen voor de motoren van de Meander V voor hun rekening te nemen.
    Daarnaast kregen we in december 2021 een mooi geldbedrag gedoneerd waarvoor dank.

• Infrashop
    Infrashop doneert jaarlijks een mooi geldbedrag voor de vaardagen.

• Oosting Waterland
    Administratiekantoor Oosting uit Monnickendam verzorgt geheel belangeloos de administratie van Stichting Vaarwens.

• Jachtservice GooimeerDe mannen van de plaatselijke Jachtservice Gooimeer demonteren gratis de fonkelnieuwe buitenboordmotor, nemen hem in opslag en onderhouden hem!
  • logokleur middelzee.2
    Middelzee motoren uit Sneek zorgt er voor dat de beide Volvo's zorgeloos en betrouwbaar de Meander V blijven voortstuwen tijdens de vaardagen.

• Secumar
    Veiligheid voor alles! Secumar levert en onderhoudt de reddingsvesten aan boord van de Meander V en de MS Vaarwens

• Roparun
    De TVM Foundation sponsorde in 2021 onze prachtige aanhanger voor de evenementen.

• DC shipping
    Dutch Cargo Shipping ondersteunt ons jaarlijks financieel en voert het reclamebord van Vaarwens op hun schepen. Tevens is schipper Arjan verwoed sponsorwerver en hij benadert jaarlijks veel bedrijven met de vraag te doneren. Een TOPPER!

BEDRIJVEN en FONDSEN:
Veel bedrijven en fondsen ondersteunen Stichting Vaarwens financieel of materieel. Op deze pagina passeren de aktueel donerende bedrijven in de rotator. Door op het logo te klikken, gaat u naar de website van het bedrijf cq. de betreffende donateur. Uw website wordt via onze link vaak bekeken, gemiddeld 30.000 keer per seizoen, waardoor een vermelding op onze zeer drukbezochte website zeker de moeite waard is... Dank voor uw donatie

Hits website

Stichting Vaarwens heeft de ANBI status, dus uw donaties zijn voor 100% aftrekbaar op uw inkomen!

ANBI vaarwens