Sponsoren - Bedrijven

• VolvoPentaS wmf blue std
    Volvo Penta sponsort Stichting Vaarwens samen met Middelzee motoren door de levering van onderdelen voor de motoren van de Meander V voor hun rekening te nemen.

• Het NBC
    Het NBC verzorgt en verzend geheel gesponsord onze brochure aan alle hospices, ziekenhuizen en andere doelgroepen voor Vaarwens

• Logo Siedenburg ITC
    Siedenburg ICT verzorgt veelvuldig de computertechniek en is tevens sponsor van de prachtige promotiefilm voor onze stichting.
  • logokleur middelzee.2
    Middelzee motoren uit Sneek zorgt er voor dat de beide Volvo's zorgeloos en betrouwbaar de Meander V blijven voortstuwen tijdens de vaardagen.

• Theuns bouw
    Theuns Bouw doneerde in 2020 een volledige vaardag.

• Logo De Gier Jachtservice 600px
    De Gier Jachtservice sponsorde in 2018 een volledige poetsbeurt van de Meander V inlcusief droogzetten en schoonspuiten.

• Oosting Waterland
    Administratiekantoor Oosting uit Monnickendam verzorgt geheel belangeloos de administratie van Stichting Vaarwens.

• UnoxUnox heeft ons gekozen tot 'Het Goede Doel' voor de nieuwjaarsduik van 2020 en verzorgt volledig kostenloos een kraam en toelevering van Unox worsten en broodjes tijdens enkele evenementen.

• DonkDonk Industies en de familie Donk doneerden in 2018 € 12000,- ter ere van hun 85 jarig jubileum.

• DC shipping
    Dutch Cargo Shipping ondersteunt ons jaarlijks financieel en voert het reclamebord van Vaarwens op hun schepen.

• Logo Reederei Deymann FlaggeReederei Deymann sponsorde ons in 2019 spontaan met een fors geldbedrag van € 2500,-

• logo_rotary_noord

De Rotary Groningen Noord heeft ter gelegendheid van het 7de lustrum in 2009 een groot geldbedrag voor Stichting Vaarwens bijeen gebracht.

• EOC-logo

EOC scheepsverzekeringen uit Meppel ondersteunt ons financieel en zorgt ervoor dat we jaarlijks goed verzekerd kunnen varen.

• Logo datadigest
    Datadigest B.V. zorgt er voor dat we altijd probleemloos internettoegang aan boord hebben en sponsort de USB sticks waarop een fotoreportage van de dag staat voor onze gasten.

• logo Flottweg RGBDe firma Flottweg Nederland doneerde spontaan een fors geldbedrag n.a.v. een gemaakte vaarwens.

• Secumar
    Veiligheid voor alles! Secumar levert en onderhoudt de reddingsvesten aan boord van de Meander V

• Pieter Houbolt fonds
    Het Pieter Houbolt Fonds ondersteunt ons al jaren financieel en doneerde daarnaast ons varende havenkantoor (havenlodge) volledig!

• logo watermanJachtservice Waterman doneerde in 2018 mee aan een nieuw accupakket voor de Meander V

• Telstar
    Telstar Marine leverde in 2018 een compleet nieuwe stoffering voor de Meander V

• ideobvlogo 1Ideo Advies doneerde vanwege hun 15 jarig jubileum in juni 2018 een bedrag van € 2526,-

• Nivo Volendam
    Drukkerij NIVO te Volendam sponsort ons regelmatig met drukwerk.

• Jachtservice GooimeerDe mannen van de plaatselijke Jachtservice Gooimeer demonteren gratis de fonkelnieuwe buitenboordmotor, nemen hem in opslag en onderhouden hem!
  • Loodswezen_logo

Het Loodswezen Rotterdam heeft ons ook dit jaar financieel ondersteund.

• BijRinus BVPartijhandel en offshorebedrijf  BijRinus BV te Harlingen levert met grote regelmaat nautische supplies, maar men stuurt ons nooit een factuur. Toppers daar!

• Deegen en zoon
    De firma Deegen en zoon B.V. ondersteunt ons financieel en verzorgt ons beurs/standmateriaal.

• Infrashop
    Infrashop doneerde in 2020 een volledige vaardag.

• welldotcom logo 2017Welldotcom - Puntgaaf internetbureau uit Nooitgedacht steunt Stichting Vaar Wens middels de realisatie, ondersteuning en hosting van deze website.

• Nautiflex
    De Fa. Nautiflex zet zich gratis in waar nodig voor diverse onderhoudswerkzaamheden aan de Meander V.

• Stentec_nav._logo

De firma Stentec software uit Heeg zorgt er al jarenlang voor dat wij een perfect hulpmiddel hebben bij het navigeren door het programma Wingps te leveren.

• 123sticker
    123sticker levert ons het stickermateriaal van Stichting Vaarwens.

• ALS WestlandALSWestland doneerde in 2019 maar liefst € 20.000,-  van de bijeen gezwommen euro's aan Stichting Vaarwens

BEDRIJVEN:
Veel bedrijven ondersteunen Stichting Vaarwens financieel of materieel. Op deze pagina passeren de aktueel donerende bedrijven in de rotator. Door op het logo te klikken, gaat u naar de website van het bedrijf cq. de betreffende donateur. Uw website wordt via onze link vaak bekeken, gemiddeld 30.000 keer per seizoen, waardoor een vermelding op onze zeer drukbezochte website zeker de moeite waard is... Dank voor uw donatie

Hits website

Stichting Vaarwens heeft de ANBI status, dus uw donaties zijn voor 100% aftrekbaar op uw inkomen!

ANBI vaarwens