Sponsoren - Bedrijven

• autena
    Autena doneerde voor de vaardagen in 2021

• DC shipping
    Dutch Cargo Shipping ondersteunt ons jaarlijks financieel en voert het reclamebord van Vaarwens op hun schepen.

• BijRinus BVPartijhandel en offshorebedrijf  BijRinus BV te Harlingen levert met grote regelmaat nautische supplies, maar men stuurt ons nooit een factuur. Toppers daar!

• Oosting Waterland
    Administratiekantoor Oosting uit Monnickendam verzorgt geheel belangeloos de administratie van Stichting Vaarwens.

• Theuns bouw
    Theuns Bouw ondersteunde in 2020 financieel..

• Appelhoven Logo 2019 Blauw
    Appelhoven vastgoedadviseurs ondersteunt ons in 2021 met een substantieel bedrag.

• logo Flottweg RGBDe firma Flottweg Nederland doneerde spontaan een fors geldbedrag n.a.v. een gemaakte vaarwens.

• Waterkaarten
    Waterkaarten.nl houdt jaarlijks een actie om ons te ondersteunen en in 2021 bracht het maar liefst € 2000,- op!

• logo Belpa
    Belpa leverde ons in 2017 een volledig gesponsorde kostbare scheidingstrafo. Het apparaat zorgt voor een veilig stroomgebruik aan boord. Onlangs bestond het bedrijf 75 jaar en besloot € 750,- te doneren.

• dometic hori blackDe firma Profipack ondersteunt ons al enkele jaren financieël om de vaarwensen te kunnen maken.

• Eipi BV logoEipi B.V. heeft met een prachtige korting onze aanhanger bestickerd.

• Scheepvaarbedrijf TichelaarScheepvaartbedrijf Tichelaar te Kollum sponsort ons met gratis technisch onderhoud, smeermiddelen en materialen voor de MS. Vaarwens

• Pro log BV
    Pro-Log BV doneerde voor de vaardagen in 2021

• Pieter Houbolt fonds
    Het Pieter Houbolt Fonds ondersteunt ons al jaren financieel en doneerde daarnaast ons varende havenkantoor (havenlodge) volledig!

• Top WindowsOnlangs verving TopWindows gratis de 15 grote ramen van de Meander V, een klus van ruweg 120 manuren!
    Ook op de MS VAARWENS werden de ramen met fikse korting gemonteerd Top Windows.
    Een TOP bedrijf dat wij van harte aanbevelen.

• logokleur middelzee.2
    Middelzee motoren uit Sneek zorgt er voor dat de beide Volvo's zorgeloos en betrouwbaar de Meander V blijven voortstuwen tijdens de vaardagen.

• welldotcom logo 2017Welldotcom - Puntgaaf internetbureau uit Nooitgedacht steunt Stichting Vaar Wens middels de realisatie, ondersteuning en hosting van deze website.

• Zeilmakerij Schokker
    Zeilmakerij Schokker leverde kostprijs de nieuwe kuiptent voor de Meander V en ondehoudt hem regelmatig

• Breko shipbuilding
    Breko Shipbuilding  & Repair  doneerde voor de vaardagen in 2021

• merlingroup logo01
    Merlin Group doneerde in 2021 een mooi geldbedrag voor de vaardagen

• Logo datadigest
    Datadigest B.V. zorgt er voor dat we altijd probleemloos internettoegang aan boord hebben en sponsort de USB sticks waarop een fotoreportage van de dag staat voor onze gasten.

• Jachtservice GooimeerDe mannen van de plaatselijke Jachtservice Gooimeer demonteren gratis de fonkelnieuwe buitenboordmotor, nemen hem in opslag en onderhouden hem!
  • Vodafone logo
    Vodafone levert ons geheel gratis 5 mobiele telefoon abonnenmenten inclusief een Databundel

• ideobvlogo 1Ideo Advies verwerkt belangeloos al onze arbo werkzaamheden en doneerde vanwege hun 15 jarig jubileum in juni 2018 een bedrag van ruim € 2500-

• Infrashop
    Infrashop doneerde in 2020 een volledige vaardag.

• Suytbroeck advies
    Suytbroeck Advies doneerde voor de vaardagen in 2021

• danser logo
    Danser doneerde voor de vaardagen in 2021

• JPSurvey
    Maritiem Expertise - Taxatie en Adviesbureau JP Survey Survey doneerde voor de vaardagen in 2021

• De Jager assurantien
    De Jager Assurantiën ondersteunt ons maandelijks financieël om de vaarwensen te kunnen maken.

• reinplus fc
    REINPLUS FIWADO doneert de diesel voor 2021 voor alle vaardagen

• Het NBC
    Het NBC verzorgt en verzend geheel gesponsord onze brochure aan alle hospices, ziekenhuizen en andere doelgroepen voor Vaarwens

• den breejen logo groot rgb
    Den Breejen Shipyard doneerde in 2021 een mooi geldbedrag voor de vaardagen

• VolvoPentaS wmf blue std
    Volvo Penta sponsort Stichting Vaarwens samen met Middelzee motoren door de levering van onderdelen voor de motoren van de Meander V voor hun rekening te nemen.

• DonkDonk Industies en de familie Donk doneerden in 2018 € 12000,- ter ere van hun 85 jarig jubileum.

• Stentec_nav._logo

De firma Stentec software uit Heeg zorgt er al jarenlang voor dat wij een perfect hulpmiddel hebben bij het navigeren door het programma Wingps te leveren.

• PureWater
    Pure Water doneerde voor de vaardagen in 2021

• dometic hori black
    De firma Dometic leverde in 2021 volledig gratis een nieuwe energiezuinige minibar voor aan boord.

• Nivo Volendam
    Drukkerij NIVO te Volendam sponsort ons regelmatig met drukwerk.

• Secumar
    Veiligheid voor alles! Secumar levert en onderhoudt de reddingsvesten aan boord van de Meander V

• Prevent Survey
    Prevent Survey doneerde voor de vaardagen in 2021

• Logo Nautical Q
    Richard Stange van Nautical-Q is voor Vaarwens altijd paraat om electronische problemen op te lossen en te wijzigen. Een topper!

• VROOAM Lubricants

Vrooam Lubricants doneerde voor de vaardagen in 2021

• Jooren scheepsschroevenNedcargo doneert de komende 5 jaren jaarlijks voor de vaardagen

• EOC-logo

EOC scheepsverzekeringen uit Meppel ondersteunt ons financieel en zorgt ervoor dat we jaarlijks goed verzekerd kunnen varen.

• Jooren scheepsschroeven
    Jooren scheepsschroeven doneerde voor de vaardagen in 2021

BEDRIJVEN:
Veel bedrijven ondersteunen Stichting Vaarwens financieel of materieel. Op deze pagina passeren de aktueel donerende bedrijven in de rotator. Door op het logo te klikken, gaat u naar de website van het bedrijf cq. de betreffende donateur. Uw website wordt via onze link vaak bekeken, gemiddeld 30.000 keer per seizoen, waardoor een vermelding op onze zeer drukbezochte website zeker de moeite waard is... Dank voor uw donatie

Hits website

Stichting Vaarwens heeft de ANBI status, dus uw donaties zijn voor 100% aftrekbaar op uw inkomen!

ANBI vaarwens