Sponsoren - Bedrijven

• Deegen en zoon
    De firma Deegen en zoon B.V. ondersteunt ons financieel en verzorgt ons beurs/standmateriaal.

• Logo datadigest
    Datadigest B.V. zorgt er voor dat we altijd probleemloos internettoegang aan boord hebben en sponsort de USB sticks waarop een fotoreportage van de dag staat voor onze gasten.

• Oosting Waterland
    Administratiekantoor Oosting uit Monnickendam verzorgt geheel belangeloos de administratie van Stichting Vaarwens.

• EOC-logo

EOC scheepsverzekeringen uit Meppel ondersteunt ons financieel en zorgt ervoor dat we jaarlijks goed verzekerd kunnen varen.

• logo_rotary_noord

De Rotary Groningen Noord heeft ter gelegendheid van het 7de lustrum in 2009 een groot geldbedrag voor Stichting Vaarwens bijeen gebracht.

• DC shipping
    Dutch Cargo Shipping ondersteunt ons jaarlijks financieel en voert het reclamebord van Vaarwens op hun schepen.

• Infrashop
    Infrashop doneerde in 2020 een volledige vaardag.

• Nivo Volendam
    Drukkerij NIVO te Volendam sponsort ons regelmatig met drukwerk.

• Loodswezen_logo

Het Loodswezen Rotterdam heeft ons ook dit jaar financieel ondersteund.

• logokleur middelzee.2
    Middelzee motoren uit Sneek zorgt er voor dat de beide Volvo's zorgeloos en betrouwbaar de Meander V blijven voortstuwen tijdens de vaardagen.

• logo Flottweg RGBDe firma Flottweg Nederland doneerde spontaan een fors geldbedrag n.a.v. een gemaakte vaarwens.

• Pieter Houbolt fonds
    Het Pieter Houbolt Fonds ondersteunt ons al jaren financieel en doneerde daarnaast ons varende havenkantoor (havenlodge) volledig!

• Telstar
    Telstar Marine leverde in 2018 een compleet nieuwe stoffering voor de Meander V

• Theuns bouw
    Theuns Bouw doneerde in 2020 een volledige vaardag.

• Secumar
    Veiligheid voor alles! Secumar levert en onderhoudt de reddingsvesten aan boord van de Meander V

• UnoxUnox heeft ons gekozen tot 'Het Goede Doel' voor de nieuwjaarsduik van 2020 en verzorgt volledig kostenloos een kraam en toelevering van Unox worsten en broodjes tijdens enkele evenementen.

• Het NBC
    Het NBC verzorgt en verzend geheel gesponsord onze brochure aan alle hospices, ziekenhuizen en andere doelgroepen voor Vaarwens

• BijRinus BVPartijhandel en offshorebedrijf  BijRinus BV te Harlingen levert met grote regelmaat nautische supplies, maar men stuurt ons nooit een factuur. Toppers daar!

• Jachtservice GooimeerDe mannen van de plaatselijke Jachtservice Gooimeer demonteren gratis de fonkelnieuwe buitenboordmotor, nemen hem in opslag en onderhouden hem!
  • VolvoPentaS wmf blue std
    Volvo Penta sponsort Stichting Vaarwens samen met Middelzee motoren door de levering van onderdelen voor de motoren van de Meander V voor hun rekening te nemen.

• ALS WestlandALSWestland doneerde in 2019 maar liefst € 20.000,-  van de bijeen gezwommen euro's aan Stichting Vaarwens

• welldotcom logo 2017Welldotcom - Puntgaaf internetbureau uit Nooitgedacht steunt Stichting Vaar Wens middels de realisatie, ondersteuning en hosting van deze website.

• Stentec_nav._logo

De firma Stentec software uit Heeg zorgt er al jarenlang voor dat wij een perfect hulpmiddel hebben bij het navigeren door het programma Wingps te leveren.

• Logo De Gier Jachtservice 600px
    De Gier Jachtservice sponsorde in 2018 een volledige poetsbeurt van de Meander V inlcusief droogzetten en schoonspuiten.

• logo watermanJachtservice Waterman doneerde in 2018 mee aan een nieuw accupakket voor de Meander V

• ideobvlogo 1Ideo Advies verwerkt belangeloos al onze arbo werkzaamheden en doneerde vanwege hun 15 jarig jubileum in juni 2018 een bedrag van ruim € 2500-

• DonkDonk Industies en de familie Donk doneerden in 2018 € 12000,- ter ere van hun 85 jarig jubileum.

BEDRIJVEN:
Veel bedrijven ondersteunen Stichting Vaarwens financieel of materieel. Op deze pagina passeren de aktueel donerende bedrijven in de rotator. Door op het logo te klikken, gaat u naar de website van het bedrijf cq. de betreffende donateur. Uw website wordt via onze link vaak bekeken, gemiddeld 30.000 keer per seizoen, waardoor een vermelding op onze zeer drukbezochte website zeker de moeite waard is... Dank voor uw donatie

Hits website

Stichting Vaarwens heeft de ANBI status, dus uw donaties zijn voor 100% aftrekbaar op uw inkomen!

ANBI vaarwens