Sponsoren - Bedrijven / Fondsen

ANBI vaarwensVeel bedrijven en fondsen ondersteunen Stichting Vaarwens financieel of materieel. Op deze pagina staan hieronder op alfabetische volgorde de aktueel sponsorende bedrijven. Door op het logo van een sponsor te klikken, gaat u naar de website van het de betreffende sponsor. Hun website wordt via onze link gemiddeld 30.000 keer per seizoen bekeken, waardoor een vermelding op onze zeer drukbezochte website zeker de moeite waard is...
Dank voor ieders bijdrage aan onze stichting!

Stichting Vaarwens heeft de ANBI status, dus uw donaties zijn voor 100% aftrekbaar op uw inkomen!

Onze aktuele sponsoren zijn:

• Oosting Waterland
    Administratiekantoor Oosting uit Monnickendam verzorgt geheel belangeloos de administratie van Stichting Vaarwens.

• logo Belpa
    Belpa leverde ons in 2017 en in 2022 een volledig gesponsorde kostbare scheidingstrafo. Het apparaat zorgt voor een veilig stroomgebruik aan boord. Onlangs bestond het bedrijf 75 jaar en besloot € 750,- te doneren.

• BijRinus BVPartijhandel en offshorebedrijf  BijRinus BV te Harlingen levert met grote regelmaat nautische supplies, maar men stuurt ons nooit een factuur. Toppers daar!

• CW de Boer stichting
    C&W de Boer stichting doneerde in 2023 een forse bijdrage voor het maken van de vaarwensen.

• Logo datadigest
    Datadigest B.V. zorgt er voor dat we altijd probleemloos internettoegang aan boord hebben en sponsort de USB sticks waarop een fotoreportage van de dag staat voor onze gasten.

• Logo De Gier Jachtservice 600px
    De Gier Jachtservice sponsorde in 2018 een volledige poetsbeurt van de Meander V inlcusief droogzetten en schoonspuiten. Ook de MS Vaarwens kan er altijd tegen gereduceerd tarief worden drooggezet voor onderhoud.

• Logo de Graaf adv
    De Graaf Advocatuur steunt Stichting Vaarwens belangeloos bij juridische zaken.

• De Jager assurantien
    De Jager Assurantiën ondersteunt ons maandelijks financieël om de vaarwensen te kunnen maken.

• DC shipping
    Dutch Cargo Shipping ondersteunt ons jaarlijks financieel en voert het reclamebord van Vaarwens op hun schepen. Tevens is schipper Arjan verwoed sponsorwerver en hij benadert jaarlijks veel bedrijven met de vraag te doneren. Een TOPPER!

• logo Flottweg RGBDe firma Flottweg Nederland doneert regelmatig een fors geldbedrag.

• GasTerra
    Gasterra doneerde in 2022 een flink geldbedrag voor de vaardagen.

• LVC logoDe Landelijke Vereniging van Crematoria heeft ons al meerdere jaren financieel ondersteund met een forse bijdrage en ook in 2022 mochten we weer op hun steun rekenen.

• Het NBC
    Het NBC verzorgt en verzend geheel gesponsord onze brochure aan alle hospices, ziekenhuizen en andere doelgroepen voor Vaarwens

• ideobvlogo 1Ideo Advies verwerkt belangeloos al onze arbo werkzaamheden en doneerde vanwege hun 15 jarig jubileum in juni 2018 een bedrag van ruim € 2500-

• Infrashop
    Infrashop doneert jaarlijks een mooi geldbedrag voor de vaardagen.

• Jachtservice GooimeerDe mannen van de plaatselijke Jachtservice Gooimeer demonteren gratis de fonkelnieuwe buitenboordmotor, nemen hem in opslag en onderhouden hem!
  • logokleur middelzee.2
    Middelzee motoren uit Sneek zorgt er voor dat de beide Volvo's zorgeloos en betrouwbaar de Meander V blijven voortstuwen tijdens de vaardagen.

• Montagnestichting
    Montagnestichting doneerde in 2023 een forse bijdrage voor het maken van de vaarwensen.

• Jooren scheepsschroevenNedcargo doneert de komende 5 jaren jaarlijks voor de vaardagen

• Neptune
    De fa. Neptune doneerde in 2023 comfortabele kussens voor het koesterbankje voorop de MS Vaarwens.

• Retail Company The Online Retail Company schonk ons in 2024 een prachtige laserkachel voor de kuipverwarming op de MS Vaarwens
  • Out Naarden

De fa Out de Naarden maakte in 2024 een deels gesponsorde aluminium trap op het Vaarwens Office kantoor.
  • Pieter Houbolt fonds
    Het Pieter Houbolt Fonds ondersteunt ons al jaren financieel en doneerde daarnaast ons varende havenkantoor (havenlodge) volledig!

• Protestante_Gem.jpegDe Protsetantse Gemeente Oldehove- Niehove ondersteunde ons met een mooie donatie
  • PureWater
    Pure Water doneerde voor de vaardagen in 2021

• RCOAK LOGO
    Het RCOAK doneerde een fors geldbedrag in 2023 aan Stichting Vaarwens.
  • Rederij Doeksen
    Rederij Doeksen doneerde in 2022 een flink geldbedrag voor de vaardagen.

• reinplus fc
    REINPLUS FIWADO doneert wederom een deel van de diesel voor 2023

• AntiekeKassa
    Ridder Foundation doneerde in 2022 het bedrag voor vier kostbare laptops zodat alle medewerkers probleemloos kunnen werken.

• Secumar
    Veiligheid voor alles! Secumar levert en onderhoudt de reddingsvesten aan boord van de Meander V en de MS Vaarwens

• Stentec_nav._logo

De firma Stentec software uit Heeg zorgt er al jarenlang voor dat wij een perfect hulpmiddel hebben bij het navigeren door het programma Wingps te leveren.

• Theuns bouw
    Theuns Bouw ondersteunt Stichting Vaarwens jaarlijks financieel..

• Scheepvaarbedrijf TichelaarScheepvaartbedrijf Tichelaar te Kollum sponsort ons met gratis technisch onderhoud, smeermiddelen en materialen voor de MS. Vaarwens

• Top WindowsOnlangs verving TopWindows gratis de 15 grote ramen van de Meander V, een klus van ruweg 120 manuren!
    Ook op de MS VAARWENS werden de ramen met fikse korting gemonteerd Top Windows.
    Een TOP bedrijf dat wij van harte aanbevelen.

• Roparun
    De TVM Foundation sponsorde in 2021 onze prachtige aanhanger voor de evenementen.

• Vodafone logo
    Vodafone levert ons geheel gratis 5 mobiele telefoon abonnenmenten inclusief een Databundel

• VolvoPentaS wmf blue std
    Volvo Penta sponsort Stichting Vaarwens samen met Middelzee motoren door de levering van onderdelen voor de motoren van de Meander V voor hun rekening te nemen.
    Daarnaast kregen we in december 2021 een mooi geldbedrag gedoneerd waarvoor dank.

• Waterkaarten
    Waterkaarten.nl houdt jaarlijks een actie om ons te ondersteunen en in 2021 bracht het maar liefst € 2000,- op!

• welldotcom logo 2017Welldotcom - Puntgaaf internetbureau uit Nooitgedacht steunt Stichting Vaar Wens middels de realisatie, ondersteuning en hosting van deze website.

• Zeilmakerij Schokker
    Zeilmakerij Schokker leverde kostprijs de nieuwe kuiptent voor de Meander V en ondehoudt hem regelmatig