De aankomende evenmenten met Stichting Vaarwens

Onder dit item staan de belangrijkste evenementen waar we present zijn en wat we zelf gaan organiseren.
Hierna vind je twee gedenkwaardige jubileums rondom de stichting met veel fotomateriaal. Belangstellenden kunnen de foto's downloaden en in hun eigen archief opslaan want de foto's hebben genoeg resolutie om een A4tje mee te vullen. Gewoon de foto openenen door er op te klikken, dan rechter muisknopvklikken en in het geopende keuzemenu de optie 'AFBEELDING OPSLAAN ALS' kiezen.

Veel plezier met het bladeren door onze prachtige happenings en events...
Team Vaarwens

Op stapel staan de volgende events:

ALLE EVENEMENTEN ZIJN I.V.M. HET CORONAVIRUS AFGELAST!

Beste vaarwensvrienden,

Zoals jullie gehoord hebben worden alle evenementen met meer dan 100 personen afgezegd. Dat betekent helaas ook dat - hoe jammer ook - de intocht op 28 maart geen doorgang zal vinden.
Ook de Vaardagen welke in maart gepland staan zullen in overleg met de gasten - indien mogelijk - worden verplaatst. Dit in verband met de kwetsbaarheid van onze doelgroep. Wij betreuren deze beslissing uiteraard en zullen de in de loop van de tijd kijken hoe we ons nieuwe schip de VAARWENS alsnog feestelijk kunnen onthalen.

Namens het bestuur en Evert en Inge wensen we iedereen veel liefde en sterkte toe.
Poster intocht AFGELAST

Enkele shots van bijgewoonde evenementen:

Havendagen
Unox nieuwjaarsduik