De aankomende evenmenten met Stichting Vaarwens

Onder dit item staan de belangrijkste evenementen waar we present zijn en wat we zelf gaan organiseren.
Hierna vind je twee gedenkwaardige jubileums rondom de stichting met veel fotomateriaal. Belangstellenden kunnen de foto's downloaden en in hun eigen archief opslaan want de foto's hebben genoeg resolutie om een A4tje mee te vullen. Gewoon de foto openenen door er op te klikken, dan rechter muisknopvklikken en in het geopende keuzemenu de optie 'AFBEELDING OPSLAAN ALS' kiezen.

Veel plezier met het bladeren door onze prachtige happenings en events...
Team Vaarwens

Op stapel staan de volgende events:

1 januari de Unox Nieuwjaarsduik in Scheveningen:
Stichting Vaarwens is het goede doel van de Unox Nieuwjaarsduik 2020
Wordt vrijwilliger tijdens de Unox Nieuwjaarsduik! Iedereen kan meehelpen om het tot een succes te maken,
Het meest Hollandse evenement van Nederland komt er weer aan: de Unox Nieuwjaarsduik! Goed nieuws, want Unox heeft Stichting Vaarwens als het goede doel gekozen voor de Nieuwjaarsduik van 2020 en zal 1 euro per duiker doneren.
Wist je echter dat er voor dit evenement in Scheveningen maar liefst 150 vrijwilligers nodig zijn?

Vanuit de organisatie:
Al vele jaren kunnen we rekenen op een harde kern van vrijwilligers. Deze kern is echter niet groot genoeg en daarom vragen we ook jouw hulp. Word vrijwilliger tijdens de Unox Nieuwjaarsduik!
Meld je aan en krijg sowieso een gave Unox handdoek. Daarnaast krijgt diegene die de meeste vrijwilligers aanmeldt een gave Weber barbecue en de runner-up 4 tickets voor de Unox Eftelingdag.
Ook verloten we nog een stamppotpakket onder alle vrijwilligers.
Dus neem zeker ook je familie, vrienden en collega’s mee!

Wat verwachten we van jou? Je bent op 1 januari aanwezig tussen 08:30 en 14:00.
Wij regelen bussen vanaf Amsterdam CS, Rotterdam en Oss.
Tijdens de dag help je mee bij de startlijn, het soep uitdelen, de kaartverkoop en nog veel meer mooie onderdelen. Als vrijwilliger word je beloond met een Unox goodiebag, een uniek Unox collectors item, de exclusieve after-duik en een prachtige aanblik op 10.000 duikers.

Maak jij de Unox Nieuwjaarsduik tot een succes?

Boot Holland 2020 in Leeuwarden:
Zet alvast in uw agenda: van vrijdag 7 februari t/m dinsdag 11 februari is Stichting Vaarwens aanwezig op Boot Holland 2020. De jaarlijkse opening van het vaarseizoen wordt altijd bezocht door ongeveer 30.000 bezoekers. Vaarwens krijgt de kans zeer nadrukkelijk aanwezig te zijn dit jaar. We krijgen onder meer een stand op een centrale plaats, bezoekers kunnen ons niet missen. Elke dag organiseren we twee lezingen van een half uur op een centraal podium, met aansluitend de mogelijkheid om met de presentator kennis te maken en te overleggen op onze stand. Een unieke kans voor Vaarwens om ons gezicht te laten zien, voor Boot Holland om een goed doel te ondersteunen en voor U om zowel de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van watersport te zien als de lezingen van Vaarwens te volgen.
De lezingen moeten veel publiek gaan trekken. We zijn dan ook erg blij dat een aantal mensen zich zonder meer bereid heeft getoond om een verhaal voor Vaarwens te komen vertellen.
Denk daarbij aan:
• Henk de Velde (de solo-zeezeiler) die over zijn ervaringen zal vertellen;
• Klaas Wilting (onze ambassadeur en ex woordvoerder van de Politie Amsterdam) die een aantal interessante voorvallen uit zijn carrière zal vertellen en zijn juist verschenen boek op onze stand zal signeren;
• Jan Dijkman (Jachtservice De Waterman in Monnickendam) die zal vertellen over zaken die elke eigenaar van een motorboot moet weten;
• René Sepers (Jachthaven Waterland in Monnickendam) die zal vertellen over essentiële wetenswaardigheden met betrekking tot gaskeuringen en het tuigen van zeilschepen;
• Jacco Kuiper (directeur Kuiper Verzekeringen) zal vertellen over verzekeringszaken die veel watersporters niet weten of vergeten, aangevuld met een aantal horrorstories en rampplekken;
• Mari van der Meer zal vertellen over mogelijke kleine en grote aanpassingen aan boten voor ouderen en gehandicapten.
Daarnaast zijn we nog in gesprek met enkele andere presentatoren.
Een aanrader dus om naar Boot Holland te gaan.
Vaarwens helpen kan door een of meerdere dagen vrijwilliger te worden op de stand.  Aanmelden kan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
We houden U over de ontwikkelingen op de hoogte in de volgende nieuwsbrieven.

Intocht van 'De Vaarwens':
Datum: 28 maart 2020. Plaats stadshaven Monnickendam
Op deze dag wordt met groots spektakel het nieuwe eigen Vaarwensschip in gebruik genomen middels een  intocht, live muziek, vele activiteiten en meer. Houdt de dag maar vrij!!!.
Het programma volgt z.s.m.

Enkele shots van bijgewoonde evenementen:

Sail Kampen 1
Nieuwjaarsduik 15