Club van 1000

Geachte lezer,Club van 1000

Op deze pagina stellen we de CLUB VAN 1000 aan u voor.

We willen u graag het woord geven aan de heer Huibert Uittenbogaard, bedenker van de Club van 1000 voor Stichting Vaarwens:

“Waarom raakt stichting Vaarwens zo enorm mijn hart? Misschien nog wel meer dan andere goede doelen? Omdat het heel dichtbij komt. Het kan iedereen overkomen, ook mij of 1 van mijn dierbaren: terminaal ziek worden waarbij je weet dat het leven hier op aarde binnenkort afgelopen is. Met het feit dat je iedereen en alles moet loslaten. Wat is het dan kostbaar als je nog een dag mag genieten van je naasten tijdens een unieke vaardag, ondanks je verdriet, angst en pijn. Met een ongelofelijk lief gastechtpaar of een paar van hun toegewijde medewerkers.
Dat was voor ons de reden om in september 2022 de “Club van 1.000 voor Stichting Vaarwens” op te richten en zelf het 1e lid te worden. Uiteraard hoop ik dat jullie je bij ons aansluiten. Want wat zou het geweldig zijn om dit kostbare werk iets meer financiële zekerheid te geven. We zien naar jullie uit, welkom!”

Huibert UitdenboogaardHartelijke groeten, Huibert Uittenbogaard CEO
Reikon Beheer b.v.

Over Stichting Vaarwens.

Stichting Vaarwens is in 2007 als idee geboren. De oprichters Evert en Inge zochten na de verkoop van hun bedrijf zingeving in het leven en wilden graag iets betekenen voor de maatschappij. Het idee ontstond om met hun schip de Meander vaarwensen te gaan maken voor mensen die te horen hebben gekregen dat de artsen niets meer kunnen doen. De eerste Vaarwens was met een meisje van 16 jaar. Tara kwam samen met haar familie. Het werd een onvergetelijke dag, een dag om nooit te vergeten. Op de site vaarwens.nl is onder het kopje verslagen vaardagen de eerste wens te zien.

Nu, 15 jaar verder varen we met het prachtige, geheel aangepaste eigen schip van de stichting genaamd ‘MS Vaarwens’
Eén dag voor één zieke met zijn/haar naasten. Een geheel verzorgde dag die kosteloos wordt aangeboden, inclusief goede zorg, als nodig liggend vervoer, een heerlijke catering en foto’s van de vaardag als mooie herinnering.
Daar is natuurlijk geld voor nodig…
Daarom willen wij u vragen om u aan te sluiten bij onze Club van 1000.
Door jaarlijks een minimaal bedrag van €1.000, - te doneren wordt u of uw bedrijf lid van deze mooie club. Dit kan middels een factuur of via automatische overschrijving, ieder jaar in de maand dat het lidmaatschap begon.

Wat doen wij als tegenprestatie?

Eén keer per jaar komt onze club van 1000 bijeen in het bedrijf van één van de leden voor een informele gezellige meeting.
Het programma zou dan kunnen zijn:
o Eind van de middag verzamelen.
o Een Diner/ buffet
o Voorstellen van het bedrijf en rondleiding in het bedrijf van de gastheer/vrouw
o Toelichting over de stand van zaken van Stichting Vaarwens
o Informeel afsluiten

Wat bereikt u met het "lidmaatschap” van de club?

Het geeft u mogelijkheden voor het vergroten van uw eigen netwerk.
Het vergroten van het inzicht in en kennis van andere bedrijven.
U vergroot uw maatschappelijk bijdrage.
U helpt mee om mensen in hun laatste levensfase een onvergetelijke dag te bezorgen
U ontvangt regelmatig een update over de gemaakte vaardagen en de Stichting in zijn algemeen
U kunt uw gift ten volle aftrekken in uw aangifte inkomstenbelasting of vennootschapsbelasting.

We zouden het fantastisch vinden als u wilt overwegen u aan te sluiten bij deze club, opdat de continuïteit van onze stichting gewaarborgd blijft.

Inge de Graaf Directeur Monnickendam 06 20605563
Met nautische groet en de meeste hoogachting,
Inge de Graaf, directeur