Informatie over de Meander en haar drijvende krachten...

WWW.MEANDERSHIPS.NLMeander Evert en Inge 2 is de privé site van Evert en Inge, de oprichters van Stichting Vaarwens. Het is in principe een verlengstuk van deze site. Op de aparte onafhankelijke site kunt u alles vinden over de drijvende krachten en hun schip de Meander V, dat hun privébezit is waar ze op wonen en werken. De Meander V heeft van 2007 tot 2020 dienst gedaan als 'Vaarwensschip' en Evert en Inge hebben in die periode ruim 700 wensen met hun 'varend huis' gevaren.
U vindt op hun website o.a. het volledige bouwverslag - met veel fotomateriaal - over de refit van de vergane en deels gezonken loodstender Atlantis en de transformatie tot de huidige Meander V dat ze volledig in eigen beheer zelf hebben uitgevoerd..
Evert en Inge doen ook asverstrooiingen met hun schip. U kunt er alles over vinden onder het item http://meanderships.nl/asverstrooiingsvaarten.
Ook is er veel informatie te vinden over Evert zijn boeken en zijn vaaractiviteiten. Klik op onderstaande foto om de site te bekijken.

DE WEBSITE VAN EVERT EN INGE

Site-Mea-2