Begin een actie of doneer direct

Stichting Vaarwens is opgericht om het financieel mogelijk te maken om de vaartochten met onze terminale gasten voort te kunnen zetten. Uw donatie komt voor bijna 100% ten goede aan de gratis vaardagen voor de zieke gasten. Een vaardag kost gemiddeld € 500,- aan onkosten, al naar gelang de duur en de nodige zorg tijdens een dag.

Wil je ons helpen of financieel ondersteunen, kijk dan op de volgende tabbladen en kies uw gewenste vorm van ondersteuning. Wij helpen u graag

Wil je snel doneren of een actie opzetten om Stichting Vaarwens te ondersteunen, klik dan op onderstaande foto, waarbij je wordt doorverwezen naar onze speciale  'KOM IN AKTIE VOOR VAARWENS'  website.

Voorvaarwens

Gewoon doneren kan in een paar stappen ook door te storten via de donatieknop hieronder.

knop klik

*Note: Commerciële acquisitie van giften voor Stichting Vaarwens wordt niet op prijs gesteld.