• De Meander V vraagt assistentie...

Boek Evert 12Na ruim beraad hebben we besloten dat het noodzakelijk is geworden om in de nabije toekomst een eigen schip voor Stichting Vaarwens te realiseren. Dit is besloten om continuïteit te kunnen blijven bieden voor onze zeer speciale gasten in hun laatste levensdagen, die graag nog éénmaal een onvergetelijke dag op het water willen doorbrengen. Lees alles onder het item: "Het eigen schip"

NieuwsbriefDe onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek via een email te zenden aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
  • Marc Siedenburg treedt af als bestuurslid

Marc Siedenburg BestuurslidTien jaren geleden troffen we Marc en Annemieke Siedenburg en het klikte gelijk. Marc wilde zich inzetten met hun eigen schip de Arlinde en Annemieke wilde graag inzetbaar zijn als vaarvrijwilligster. Dat gebeurde, en met grote regelmaat konden we op het koppel terugvallen. Daarnaast sponsorde Marc ons veelvuldig financieel en in natura met laptops en andere hardware voor Stichting Vaarwens.
    Tijden veranderen en Marc zette de prachtige Arlinde in de verkoop. Daarbij gingen ze verhuizen naar het zuiden en vertoeven veelvuldig in Frankrijk. Marc vindt zijn toegevoegde waarde onvoldoende om nuttig te willen aanblijven als bestuurslid en treedt om die reden af. Annemieke blijft echter ons ondersteunen met de verwerking van de administratie, waarvoor we altijd zeer dankbaar zijn. Wij willen het echtpaar uit het diepst van ons hart dank zeggen voor alles wat ze voor ons hebben betekend in de afgelopen jaren.

• Gerard Holterman wordt nieuw bestuurslid.

Gerard Holterman BestuurslidMet trots kunnen we u melden dat Gerard Holterman ons nieuwe bestuurslid is geworden. Gerard heeft ervaring van advisering op het gebied van management en bedrijfsvoering. Zijn expertise is zeer welkom in onze stichting, zeker nu de stichting een professionaliteitsslag maakt i.v.m. de toenemende groei van wensen en een eigen schip gaat bouwen.

Welkom Gerard!

• Stichting Vaar Wens