• De Meander V vraagt assistentie...

Boek Evert 12Na ruim beraad hebben we besloten dat het noodzakelijk is geworden om in de nabije toekomst een eigen schip voor Stichting Vaarwens te realiseren. Dit is besloten om continuïteit te kunnen blijven bieden voor onze zeer speciale gasten in hun laatste levensdagen, die graag nog éénmaal een onvergetelijke dag op het water willen doorbrengen. Lees alles onder het item: "Het eigen schip"
  • Stichting Vaarwens viert 10 jaar

Vaarwens 10 jaar 1In Maart 2007 maakte de Meander V haar eerste vaarwens. Sinds die dag zijn de trossen honderden keren los geweest om een ongeneeslijk zieke een prachtdag te verzorgen. Op zondagmiddag 2 april werden Evert en Inge samen met een aantal genodigden feestelijk in het zonnetje gezet. Lees alles op: Nieuws jubileum
  • Versterking bij sponsorwerving

Connie de Kok BestuurslidOnlangs trad Connie de Kok toe aan het bestuur om de gelederen te versterken. Ze is het aanspreekpunt voor alle sponsorwerving, inzamelingsacties en andere loflijke initiatieven. Stuur Connie een e-mail op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel haar op 06.12902979 en ze helpt  u graag. Welkom Connie!

• Stichting Vaar Wens
  • Uncategorised