• De Meander V vraagt assistentie...

Boek Evert 12Na ruim beraad hebben we besloten dat het noodzakelijk is geworden om in de nabije toekomst een eigen schip voor Stichting Vaarwens te realiseren. Dit is besloten om continuïteit te kunnen blijven bieden voor onze zeer speciale gasten in hun laatste levensdagen, die graag nog éénmaal een onvergetelijke dag op het water willen doorbrengen. Lees alles onder het item: "Het eigen schip"
  • Stichting Vaarwens viert 10 jaar

Vaarwens 10 jaar 1In Maart 2007 maakte de Meander V haar eerste vaarwens. Sinds die dag zijn de trossen honderden keren los geweest om een ongeneeslijk zieke een prachtdag te verzorgen. Op zondagmiddag 2 april 2017 werden Evert en Inge samen met een aantal genodigden feestelijk in het zonnetje gezet. Lees alles op: Nieuws jubileum
  • Eerste tekeningen vaarwensschip klaar

Presentatie vaarwensschipDiverse aanzichten vaarwensschip webOp 10 januari konden we de eerste ontwerptekeningen van het eigen vaarwensschip presenteren . We vergaderden met onze teamleden over de mogelijkheden om hiervoor de resterende financiën bijeen te krijgen. Heb je ideeën, altijd welkom!
  • Winterstop

Wintervaren 12Na 10 november 2017 vaart de Meander V helaas tijdens de winterperiode niet meer en gaat deze winter wederom in groot onderhoud! Daarna nemen Evert en Inge even hun schip en de tijd voor zichzelf.
    Vanaf eind februari 2018 is de Meander V weer inzetbaar en is het intakeformulier weer online.
    Dank voor uw begrip.

• Liselotte van Donselaar wordt nieuw bestuurslid

Liselotte van Donselaar BestuurslidWe zijn erg gelukkig u te kunnen meedelen dat het bestuur wordt versterkt met het toetreden van Liselotte. Ze zal ons komen helpen bij het werven van sponsoren en andere zaken die nodig zijn om Vaarwens financieel op de been te houden. Liselotte is directeur van Flottweg B.V en heeft haar sporen in het bedrijfsleven verdiend. Welkom Liselotte.

Team Vaarwens

• Loflijke initiatieven 2018