• Schepenverhuizing...

Monndam 1Per 1-7-2020 zijn beide schepen verhuisd. De MS Vaarwens werd vanuit de Amsterdam Marina overgevaren door onze beheerder DirkJan samen met KNRM schipper Sijmon uit Marken. De MS Vaarwens heeft de Meander V haar – door Jachthaven Waterland gesponsorde - oude ligplaats ingenomen in het toegangskanaal. De Meander V kreeg een andere ligplaats in Jachthaven Waterland – locatie Hemmeland – toegewezen. Beide schepen gaan vanaf heden de Gouwzee en omgeving ‘onveilig maken’…
  • Havenkantoor in gebruik genomen

Monndam 1Ons fonkelnieuwe kantoor is overgevaren naar Jachthaven Naarden waar we een mooie ligplaats hebben gekregen. Nu nog inrichten en in bedrijf stellen, maar over eeen dikke week kunnen we er kantoor houden. Onze medewerker Ulco Proost zal het kantoor veelvuldig gebruiken, maar het is niet continue bemand. Bezoek is dus uitsluitend op afspraak. Klik hier om de locatie te bekijken
  • Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto of hier om naar de aanmeldpagina te gaan.

1-1-2020 Nieuwjaarsduik Scheveningen

De Unox Nieuwjaarsduik te Scheveningen was dit jaar voor Stichting Vaarwens.

Oprichter Ok van Batenburg weet als geen ander het belang van onze stichting en verkoos het tot het goede doel van de nieuwjaarsduik. Tienduizenden mensen kwamen nieuwjaarsdag een frisse duik in het koude zeewater maken en doneerden een euro aan Stichting Vaarwens Vrijwilligers Theo en en Marlies  namen de cheque van maar liefst €10.000,- in ontvangst, terwijl een grote groep andere vrijwilligers van onze stichting meehielpen met het uitdelen van de Unox mutsen en andere zaken.

Dank aan Unox, Ok en JanKees, Marlies en Theo, Regina en Louis, Reina en Kees, Marjon en Geurt, Ann en Willeke, Rosaline en Eric, en alle anderen die hun vrije nieuwjaarsdag opofferden om present te zijn voor de Stichting.
Wat zouden we toch moeten zonder vrijwilligers!
Ook dank aan de goede geoliede organisatie van de Unox Nieuwjaarsduik.

Nieuwjaarsduik 2020 101
Nieuwjaarsduik 2020 102