• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

1-1-2020 Nieuwjaarsduik Scheveningen

De Unox Nieuwjaarsduik te Scheveningen was dit jaar voor Stichting Vaarwens.

Oprichter Ok van Batenburg weet als geen ander het belang van onze stichting en verkoos het tot het goede doel van de nieuwjaarsduik. Tienduizenden mensen kwamen nieuwjaarsdag een frisse duik in het koude zeewater maken en doneerden een euro aan Stichting Vaarwens Vrijwilligers Theo en en Marlies  namen de cheque van maar liefst €10.000,- in ontvangst, terwijl een grote groep andere vrijwilligers van onze stichting meehielpen met het uitdelen van de Unox mutsen en andere zaken.

Dank aan Unox, Ok en JanKees, Marlies en Theo, Regina en Louis, Reina en Kees, Marjon en Geurt, Ann en Willeke, Rosaline en Eric, en alle anderen die hun vrije nieuwjaarsdag opofferden om present te zijn voor de Stichting.
Wat zouden we toch moeten zonder vrijwilligers!
Ook dank aan de goede geoliede organisatie van de Unox Nieuwjaarsduik.

Nieuwjaarsduik 2020 101
Nieuwjaarsduik 2020 102