• Vaarwens vaart 's winters door!

Amsterdam Marina Vaarwens 2020Per 14-11-2020 is de MS Vaarwens verhuisd naar Amsterdam. Ze werd overgevaren naar de Amsterdam Marina door onze beheerder DirkJan van Geemen en maakt de komende winter van daaruit haar vaardagen. Een prachtlocatie van waaruit onder alle weersomstandigheden gevaren kan worden.
  • Het jubileumboek, een mooi geschenk!

Als zoenenjpgHet prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert schreef, is al een tijdje uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto of hier om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • COVID-19 Update:

CoronaWe varen gewoon door, ook deze winterperiode. Uiteraard volgen wij de ontwikkelingen van het Coronavirus op de voet en hebben regelmatig contact met de betreffende instanties. Gelukkig hebben we ook nu weer groen licht gekregen en mogen wij blijven varen. Wel dienen wij rekening te houden met de RIVM Maatregelen.

1-1-2020 Nieuwjaarsduik Scheveningen

De Unox Nieuwjaarsduik te Scheveningen was dit jaar voor Stichting Vaarwens.

Oprichter Ok van Batenburg weet als geen ander het belang van onze stichting en verkoos het tot het goede doel van de nieuwjaarsduik. Tienduizenden mensen kwamen nieuwjaarsdag een frisse duik in het koude zeewater maken en doneerden een euro aan Stichting Vaarwens Vrijwilligers Theo en en Marlies  namen de cheque van maar liefst €10.000,- in ontvangst, terwijl een grote groep andere vrijwilligers van onze stichting meehielpen met het uitdelen van de Unox mutsen en andere zaken.

Dank aan Unox, Ok en JanKees, Marlies en Theo, Regina en Louis, Reina en Kees, Marjon en Geurt, Ann en Willeke, Rosaline en Eric, en alle anderen die hun vrije nieuwjaarsdag opofferden om present te zijn voor de Stichting.
Wat zouden we toch moeten zonder vrijwilligers!
Ook dank aan de goede geoliede organisatie van de Unox Nieuwjaarsduik.

Nieuwjaarsduik 2020 101
Nieuwjaarsduik 2020 102