• Schepenverhuizing...

Vaarwens muiden 4Per 1-10-2020 zijn beide schepen verhuisd. De MS Vaarwens werd vanuit Monnickendam overgevaren naar de KNZ&RV te Muiden door onze beheerder DirkJan van Geemen en maakt de komende maand van daaruit haar vaardagen. De Meander V zwerft wat rond en blijft inzetbaar als reserveschip.
  • Havenkantoor in gebruik genomen

Monndam 1Ons fonkelnieuwe kantoor ligt in Jachthaven Naarden waar we een mooie ligplaats hebben gekregen. Onze medewerker Ulco Proost zal het kantoor veelvuldig gebruiken, maar het is niet continue bemand. Bezoek is dus uitsluitend op afspraak. Klik hiernaast in de module om de locatie te bekijken.
  • Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto of hier om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • COVID-19 Update:

CoronaWe varen gewoon door, ook deze winterperiode. Uiteraard volgen wij de ontwikkelingen van het Coronavirus op de voet en hebben regelmatig contact met de betreffende instanties. Gelukkig hebben we ook nu weer groen licht gekregen en mogen wij blijven varen. Wel dienen wij rekening te houden met de RIVM Maatregelen.

Januari 2020: Intocht Vaarwensschip staat vast!

De intocht van het eigen vaarwensschip staat vast en is gepland op de 28ste maart. Het complete programma volgt spoedig, maar dit is alvast een vooraankondiging. Hou de datum vast vrij in je agenda.

Vanaf begin maart 2020 gaan we weer varen, eerst nog met de Meander en vanaf april met het nieuwe schip. Het nieuwe schip vaart straks het hele jaar door en is 7 dagen per week inzetbaar voor de vaardagen.
Een vaardag voor één gast met zijn/haar naasten. Heel persoonlijk, heel ontspannen, heel gezellig. De ziekte blijft aan wal, de beleving is onbetaalbaar, de herinnering gaat mee!

We zijn afhankelijk van donaties, dus durven te vragen of je ook vriend van Vaarwens wilt worden.
Doneer dan maandelijks minimaal 3 euro en laat het ons weten via de site vaarwens.nl/contact zodat we u een bedankje en de nieuwsbrief kunnen sturen.

Tot ziens op de 28ste maart!

Intocht