• Vaarwens vaart 's winters door!

Amsterdam Marina Vaarwens 2020Per 14-11-2020 is de MS Vaarwens verhuisd naar Amsterdam. Ze werd overgevaren naar de Amsterdam Marina door onze beheerder DirkJan van Geemen en maakt de komende winter van daaruit haar vaardagen. Een prachtlocatie van waaruit onder alle weersomstandigheden gevaren kan worden.
  • Het jubileumboek, een mooi geschenk!

Als zoenenjpgHet prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert schreef, is al een tijdje uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto of hier om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • COVID-19 Update:

CoronaWe varen gewoon door, ook deze winterperiode. Uiteraard volgen wij de ontwikkelingen van het Coronavirus op de voet en hebben regelmatig contact met de betreffende instanties. Gelukkig hebben we ook nu weer groen licht gekregen en mogen wij blijven varen. Wel dienen wij rekening te houden met de RIVM Maatregelen.

Januari 2020: Intocht Vaarwensschip staat vast!

De intocht van het eigen vaarwensschip staat vast en is gepland op de 28ste maart. Het complete programma volgt spoedig, maar dit is alvast een vooraankondiging. Hou de datum vast vrij in je agenda.

Vanaf begin maart 2020 gaan we weer varen, eerst nog met de Meander en vanaf april met het nieuwe schip. Het nieuwe schip vaart straks het hele jaar door en is 7 dagen per week inzetbaar voor de vaardagen.
Een vaardag voor één gast met zijn/haar naasten. Heel persoonlijk, heel ontspannen, heel gezellig. De ziekte blijft aan wal, de beleving is onbetaalbaar, de herinnering gaat mee!

We zijn afhankelijk van donaties, dus durven te vragen of je ook vriend van Vaarwens wilt worden.
Doneer dan maandelijks minimaal 3 euro en laat het ons weten via de site vaarwens.nl/contact zodat we u een bedankje en de nieuwsbrief kunnen sturen.

Tot ziens op de 28ste maart!

Intocht