7-2-2020 Boot Holland in volle gang

De komende dagen zullen we deze pagina steeds updaten met fotomateriaal van de beursdag.

Vrijdag en zaterdag:
Boot Holland is in volle gang. De vrijwilligers hebben onder leiding van onze stichtingssecretaris Harrie Vriezen de - door Boot Holland gratis aangeboden stand - ingericht en gisteren was de eerste beursdag. Het was een succesvolle dag met voor velen de (h)erkenning van Vaarwens. Met dank aan v.l.n.r. René, Gerda, Foeke en Harrie, maar ook aan Frans die meehielp de beurs opbouwen.

Zondag:
De stormzondag belette onze vrijwilligers niet om Vaarwens te promoten op de watersportbeurs Boot Holland. Ook vele bezoekers trotseerden de storm met het verlangen om zich heerlijk voor te bereiden op het komende watersportseizoen. Harrie was als beursmanager al weer vroeg in de weer om de vrijwilligers te ontvangen. Acte de presente zaterdag gaven Harrie, Klaas, moeder en dochter Angelique en Kiki Ris en Frans. Zondag stonden Harrie, Klaas, Hans Ooms en wederom moeder en dochter Angelique en Kiki klaar om alle bezoeker te vertellen over Vaarwens.
Het was een druk, maar zeer succesvolle weekend, waarbij Klaas een aantal keren een presentatie mocht geven op het grote podium.
We staan ook de komende dagen klaar om u te woord te staan en u kunt er ook het jubileumboek van Evert kopen.

Maandag:
Ook maandag was het weer een mooie beursdag voor Stichting Vaarwens. Het begon wat later en eindigde ook laat. Met dank aan onze vrijwilligers Paul, René, Eldrik en Kees die de bezoekers te woord stonden met informatie over wat Stichting Vaarwens nou eigenlijk doet.

Dinsdag:
Deze laatste dag nog stonden deze toppers voor u klaar op Boot Holland.
Cor, Sido, René en Harrie maakten deze slotdag tot een mooi beurseinde. Dank Toppers en speciaal voor beursmanagers Harrie en René, die de hele organisatie op zich namen.

Bootholland dag 1 1
Bootholland dag 1 2