• Schepenverhuizing...

Vaarwens muiden 4Per 1-10-2020 zijn beide schepen verhuisd. De MS Vaarwens werd vanuit Monnickendam overgevaren naar de KNZ&RV te Muiden door onze beheerder DirkJan van Geemen en maakt de komende maand van daaruit haar vaardagen. De Meander V zwerft wat rond en blijft inzetbaar als reserveschip.
  • Havenkantoor in gebruik genomen

Monndam 1Ons fonkelnieuwe kantoor ligt in Jachthaven Naarden waar we een mooie ligplaats hebben gekregen. Onze medewerker Ulco Proost zal het kantoor veelvuldig gebruiken, maar het is niet continue bemand. Bezoek is dus uitsluitend op afspraak. Klik hiernaast in de module om de locatie te bekijken.
  • Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto of hier om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • COVID-19 Update:

CoronaWe varen gewoon door, ook deze winterperiode. Uiteraard volgen wij de ontwikkelingen van het Coronavirus op de voet en hebben regelmatig contact met de betreffende instanties. Gelukkig hebben we ook nu weer groen licht gekregen en mogen wij blijven varen. Wel dienen wij rekening te houden met de RIVM Maatregelen.

7-2-2020 Boot Holland in volle gang

De komende dagen zullen we deze pagina steeds updaten met fotomateriaal van de beursdag.

Vrijdag en zaterdag:
Boot Holland is in volle gang. De vrijwilligers hebben onder leiding van onze stichtingssecretaris Harrie Vriezen de - door Boot Holland gratis aangeboden stand - ingericht en gisteren was de eerste beursdag. Het was een succesvolle dag met voor velen de (h)erkenning van Vaarwens. Met dank aan v.l.n.r. René, Gerda, Foeke en Harrie, maar ook aan Frans die meehielp de beurs opbouwen.

Zondag:
De stormzondag belette onze vrijwilligers niet om Vaarwens te promoten op de watersportbeurs Boot Holland. Ook vele bezoekers trotseerden de storm met het verlangen om zich heerlijk voor te bereiden op het komende watersportseizoen. Harrie was als beursmanager al weer vroeg in de weer om de vrijwilligers te ontvangen. Acte de presente zaterdag gaven Harrie, Klaas, moeder en dochter Angelique en Kiki Ris en Frans. Zondag stonden Harrie, Klaas, Hans Ooms en wederom moeder en dochter Angelique en Kiki klaar om alle bezoeker te vertellen over Vaarwens.
Het was een druk, maar zeer succesvolle weekend, waarbij Klaas een aantal keren een presentatie mocht geven op het grote podium.
We staan ook de komende dagen klaar om u te woord te staan en u kunt er ook het jubileumboek van Evert kopen.

Maandag:
Ook maandag was het weer een mooie beursdag voor Stichting Vaarwens. Het begon wat later en eindigde ook laat. Met dank aan onze vrijwilligers Paul, René, Eldrik en Kees die de bezoekers te woord stonden met informatie over wat Stichting Vaarwens nou eigenlijk doet.

Dinsdag:
Deze laatste dag nog stonden deze toppers voor u klaar op Boot Holland.
Cor, Sido, René en Harrie maakten deze slotdag tot een mooi beurseinde. Dank Toppers en speciaal voor beursmanagers Harrie en René, die de hele organisatie op zich namen.

Bootholland dag 1 1
Bootholland dag 1 2