• Schepenverhuizing...

Vaarwens muiden 4Per 1-10-2020 zijn beide schepen verhuisd. De MS Vaarwens werd vanuit Monnickendam overgevaren naar de KNZ&RV te Muiden door onze beheerder DirkJan van Geemen en maakt de komende maand van daaruit haar vaardagen. De Meander V zwerft wat rond en blijft inzetbaar als reserveschip.
  • Havenkantoor in gebruik genomen

Monndam 1Ons fonkelnieuwe kantoor ligt in Jachthaven Naarden waar we een mooie ligplaats hebben gekregen. Onze medewerker Ulco Proost zal het kantoor veelvuldig gebruiken, maar het is niet continue bemand. Bezoek is dus uitsluitend op afspraak. Klik hiernaast in de module om de locatie te bekijken.
  • Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto of hier om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • COVID-19 Update:

CoronaWe varen gewoon door, ook deze winterperiode. Uiteraard volgen wij de ontwikkelingen van het Coronavirus op de voet en hebben regelmatig contact met de betreffende instanties. Gelukkig hebben we ook nu weer groen licht gekregen en mogen wij blijven varen. Wel dienen wij rekening te houden met de RIVM Maatregelen.

14-2-2020 Vaarwensschip te water

Eindelijk is het zo ver, de Vaarwens drijft! Wat later dan gepland is ze succesvol te water gegaan en ze vaart als een speer! Nu nog te puntjes op de 'I' en dan vaart ze naar onze regio in midden Nederland, alwaar we de schippers en vrijwilligers gaan opleiden om haar de bemannen voor de vaarwensen. Dank aan alle donateurs, sponsoren, SRF, meewerkende bedrijven en alle leveranciers die zich hietvoor hebben ingezet. We zullen het niet snel vergeten... Lees alles over de feestelijke intocht in Monnickendam op de 28ste maart.

Te water 10
Tewater 1