• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

11-2-2016 Evert en Inge in uitzending EO

Op 11 februari 2016 was de uitzending van de EO van het programma 'Geloof en een hoop liefde' op televisie. Daarin werden onder meer Evert en Inge geportretteerd en maakten ze een vaartochtje met ALS patiënt Aat (Vaardag 372). De opnames werden vorig jaar november al gemaakt tijdens een dag dat er een storm over Nederland woei. De hele Gouwzee was leeg gewaaid en de Meander krabbelde door de blubber, vandaar dat we de vaarwens vroegtijdig moesten afbreken.

U kunt de uitzending terug zien door op de onderstaande foto's te klikken.

372 Aad van t Oor 051

372 Aad van t Oor 084