• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

1-3-2015 Bestuurswisseling in de stichting.

Sinds de oprichting van Stichting Vaarwens in 2007 hebben er geen bestuurswisselingen plaatsgevonden. Na acht jaren van inzet, besloten de penningmeester Jan van Dijk en secretaris Berien Geveke het stokje over te geven aan een opvolger.

We vonden onze sponsor, vaarvrijwilliger en 'hulp in bange dagen' Marc Siedenburg bereid om de taak van penningmeester Jan van Dijk over te nemen. Jan en zijn echtgenote Janke (van administratiekantoor van Dijk te Roden) blijven ons echter bijstaan als sponsor door de administratie van Stichting Vaarwens kosteloos te verwerken. Hulde aan beiden voor de geweldige inzet in het verleden en in de toekomst.

Onze onvermoeibare vaarvrijwilligster Francoise Tanis was bereid om de taak van secretaris Berien Geveke over te nemen. We danken Berien voor haar inzet en steun.

We heten Marc en Francoise als bestuursleden een warm welkom in onze stichting.

Jan van DijkMarc

Berien Geveke WesterhuisFrancoise Tanis