Stichting Vaarwens Nieuws

1-3-2015 Bestuurswisseling in de stichting.

Sinds de oprichting van Stichting Vaarwens in 2007 hebben er geen bestuurswisselingen plaatsgevonden. Na acht jaren van inzet, besloten de penningmeester Jan van Dijk en secretaris Berien Geveke het stokje over te geven aan een opvolger.

We vonden onze sponsor, vaarvrijwilliger en 'hulp in bange dagen' Marc Siedenburg bereid om de taak van penningmeester Jan van Dijk over te nemen. Jan en zijn echtgenote Janke (van administratiekantoor van Dijk te Roden) blijven ons echter bijstaan als sponsor door de administratie van Stichting Vaarwens kosteloos te verwerken. Hulde aan beiden voor de geweldige inzet in het verleden en in de toekomst.

Onze onvermoeibare vaarvrijwilligster Francoise Tanis was bereid om de taak van secretaris Berien Geveke over te nemen. We danken Berien voor haar inzet en steun.

We heten Marc en Francoise als bestuursleden een warm welkom in onze stichting.

Jan van DijkMarc

Berien Geveke WesterhuisFrancoise Tanis